Restriktioner till TTT - TOK Team Tournament 2017
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Restriktioner till TTT - TOK Team Tournament 2017
Ja det är intended, LoW är förbjudna.
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Korrekt. Dem tackar vi nej till denna gången.majbjörn skrev:Inga Lords of War är intended?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hylander skrev:Ja, och de får inte dubbleras efter att man tagi alla då de inte är HQ/TROOPS/ELITE/FAST/HEAVY. Skall förtydliga i texten.LillePer skrev:Transporter omfattas också av highlander?
Oj! Då blev det helt plötsligt väldigt svårt att spela lite mer ömtåliga arméer som DE eller Harlequins.
Hmm... Dags att tänka om...
Jag är lite noob med nya 40k, hur funkar highlander med horrors/Tzeentchdemoner?
Stefan "Krak" Hedström
Väldigt svårt med Drukhari och väääääääööldigt svårt med Harlequins. Då blir det väldigt få om någon alls av de två ameerna på TTT tyvärr.Mortarion skrev:Hylander skrev:Ja, och de får inte dubbleras efter att man tagi alla då de inte är HQ/TROOPS/ELITE/FAST/HEAVY. Skall förtydliga i texten.LillePer skrev:Transporter omfattas också av highlander?![]()
Oj! Då blev det helt plötsligt väldigt svårt att spela lite mer ömtåliga arméer som DE eller Harlequins.
Hmm... Dags att tänka om...
Kanske ett litet undantag för Harlequins
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
-
Simmarkroppen
Så som space marine spelare måste jag köpa primaris?
Eller kommer ni släppa lite på wysiwyg pga Highlander?
Vi är sponsrade av GW...Simmarkroppen skrev:Så som space marine spelare måste jag köpa primaris?
Edit: Lite allvar kanske. Nej vi kommer inte släppa på WYSIWYG.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Men varför inget fw?
Vi ogillar det, tycker det finns lite mer obalanser och därmed stoppar vi det.Mr_riot skrev:Men varför inget fw?
Lite på samma sätt som det inte spelas restriktionsfritt.
-
Niklas malmborg
Fordonsunits? Kan jag ha en unit med 3st leman russ tanks
Likaså räknas det som spam om jag tar en av varje hellhound och sen en demolisher leman russ och en battletank variant och en tank commander
För tekniskt sett så är det 6 olika units men ska man vara ärlig så är det tre hellhounds och tre leman russ tanks
Likaså räknas det som spam om jag tar en av varje hellhound och sen en demolisher leman russ och en battletank variant och en tank commander
För tekniskt sett så är det 6 olika units men ska man vara ärlig så är det tre hellhounds och tre leman russ tanks