Captains Corner
Re: Captains Corner
Tackar!holyalex skrev:hur snyggt som helst med droppen! tillgav otroligt mycket till prästen! tjusigt som tusan!
Tack farbror!Ismeno skrev:Såg den på fejan, grymt bra!
Röde skrev:![]()
Jag försökte få lite cinematiska och artistiska bilder där baserna helst inte syns, och lite dramatiska effekter med varierad ljussättning.
Photoshoot, The Cult:

Band of brothers pose

Senast redigerad av 2 Kaptenen, redigerad totalt 9 gång.
Havah nagilah venismechah... (Dansar och sjunger...)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det här var så vackert att min sambo stannade vid datorn och intresserat scrollade ner igenom alla bilder och undrade varför inte jag målar så snyggt. Älskar din präst!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Miljöer, kameran och ljussättningen gör underverk för foton. Skitsnyggt!
Jag har en systemkamera som jag använde ett tag när jag tog kort. Köpt 2008 typ. Körde med stativ och fjärrutlösare för att kunna köra utan blixt. Fem år senare tog jag bättre bilder med mobiltelefonen. Den klarade ljuset (och kontraster) bättre än systemkameran.
Jag har en systemkamera som jag använde ett tag när jag tog kort. Köpt 2008 typ. Körde med stativ och fjärrutlösare för att kunna köra utan blixt. Fem år senare tog jag bättre bilder med mobiltelefonen. Den klarade ljuset (och kontraster) bättre än systemkameran.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Grymt bra Kaptenen! Fångar verkligen känslan i det där gänget.
Tack alla!!
Sådant pushar upp målarmotivationen på topp!
.. och med den extra motivationen så har jag målat upp en Hybrid till idag, jag vill ta fler fina foton, och då krävs fler modeller!

Hybrid nummer 3 klar

Vi kommer med Guld, Rökelse och Myrra!
Jag har en till Hybrid på ingång, den hoppas jag blir klar någon gång i veckan!
Sådant pushar upp målarmotivationen på topp!
.. och med den extra motivationen så har jag målat upp en Hybrid till idag, jag vill ta fler fina foton, och då krävs fler modeller!

Hybrid nummer 3 klar

Vi kommer med Guld, Rökelse och Myrra!
Jag har en till Hybrid på ingång, den hoppas jag blir klar någon gång i veckan!
Fantastiskt fina bilder, väldigt inspirerande! Älskar prästen, han ser riktigt elak ut! Gillar verkligen din take på kulten.
-
Elevatorlake
Asfeta, riktigt snygga washer! Otroligt skön prometheuskänsla i de där modellerna vilket är så mycket mer rätt än gws cartoonfärger 
Tre tummar upp eller hur många en sådan där hybrid nu har.
Tre tummar upp eller hur många en sådan där hybrid nu har.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets