Tack alla för uppskattningen
@Ismeno. Agreed! Jag tänker ofta att jag ska skrapa av de sista mold lines bara för min egen skull. För med det fixat är de faktiskt riktigt grymma
@holyalex Det värmer mycket med så fina ord <3 Det kanske kan vara ett till hobbylöfte att skriva lite mer från sommar och framåt. Eller en vag förhoppning i vart fall.
Tyvärr tar det sån tid i anspråk, speciellt att göra batreps. Kul men tidskrävande. Och med hotet att Imgur gör slag i sak av sina villkor att döda tredjepartslänkning så känns det som att bygga stormskydd med tändstickor.
@NilssonHarHund - Exakt så, du förstår precis
Spelglädjen var nog på topp trots allt. Jag fick ju sova till slut och med tillräckliga mängder kaffe i kroppen så kickar det igång. Alla matcherna var vansinnigt roliga! Utom kanske den sista, det blev lite väl brutalt med ett närstridsbräde och vår tokoptade närstridsarme mot en skyttearme... Sen hade vi en liten svacka i teamworket under en match men i övrigt satt lagspelet som en smäck! Bästa lagbjörnen!!
@Kaptenen - haha, ja, det var nog knappt att jag såg något i det där stadiet. Tack för bilden och framförallt för en fantastiskt ordnad turnering
@ekekrantz - Inte den hårdaste men defintivt en av de två spammigaste listorna
Men det visste vi ju när vi plockade ihop denna armen att vi skulle sticka ut rejält haha
Nu är det dags för ett nytt litet projekt.
Jag ska nämligen spela turnering den 24:e. Ja, jag har ju inte fått plats ännu men räknar kallt med att som förste reserv får jag plats.
Vad blir det för projekt då?
Om jag säger att jag bestämt mig för att dissa hela Ultramarines & Guillimangrejen för att jag ogillar fluffet, samtidigt som jag älskar elitistiska & svulstiga arméer med tokdyra & få enheter.
Jag vill bygga på mina dreadknights med mer och fler stenhårda och lätträknade enheter.
(Enklare att måla färre modeller
Och att jag beställt kort och två lådor för 905:- (från Alphaspel). Vad kan det vara då månne?
To be continued...