Lincon 2018 Info och anmälan
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Lincon 2018 Info och anmälan
Alla ordinarie platser är nu tagna.
När en person hoppar av så meddelas detta här. Turordningen på reservlistan gäller i ett dygn sen är det huggsexa om platsen (som får genom Swish). Om någon betalar in felaktigt (får inte sin plats) så kommer pengarna tillbaka med Swish.
När en person hoppar av så meddelas detta här. Turordningen på reservlistan gäller i ett dygn sen är det huggsexa om platsen (som får genom Swish). Om någon betalar in felaktigt (får inte sin plats) så kommer pengarna tillbaka med Swish.
Okej, bara så jag förstått rätt, om en plats blir ledig så får nummer ett i listan 24h på sig att svara och betala efter att ni meddelat här i forumet, sedan faller chansen över till den 2a i listan som har 24 h på meddela och att betala in?
Tack på förhand
/// Jonte
Tack på förhand
/// Jonte
Nummer ett har 24h på sig, sen blir det fritt fram för alla i listan.Jonteee skrev:Okej, bara så jag förstått rätt, om en plats blir ledig så får nummer ett i listan 24h på sig att svara och betala efter att ni meddelat här i forumet, sedan faller chansen över till den 2a i listan som har 24 h på meddela och att betala in?
Tack på förhand
/// Jonte
Okej då är jag med!Pärssi skrev:Nummer ett har 24h på sig, sen blir det fritt fram för alla i listan.Jonteee skrev:Okej, bara så jag förstått rätt, om en plats blir ledig så får nummer ett i listan 24h på sig att svara och betala efter att ni meddelat här i forumet, sedan faller chansen över till den 2a i listan som har 24 h på meddela och att betala in?
Tack på förhand
/// Jonte
Elias Roos måste dessvärre lämna återbud
Ok, Jonatan Holm har chans att ta en plats, till 12:00 söndag 29/4Foxen skrev:Elias Roos måste dessvärre lämna återbud
En plats ledig, fritt fram för reserv att ta den.
Görs genom Swish.
*Edit Max Tulldahl tog platsen.
Görs genom Swish.
*Edit Max Tulldahl tog platsen.
Nu har vi öppnat registreringen i BCP-appen.
Innan konventet;
1. Registrera er på nedan länk (klicka purchase) och fyll i all info.
https://www.bestcoastpairings.com/event/w7vhnmyx
2. ladda ned appen för android eller iOS (Best Coast Player app)
Senast 09:45 på fredagen
Checka in att ni är på plats, detta görs via appen eller när ni anmäler er för TO på fredag mellan 08:30 - 09:45 (i en av 40k salarna) och lägga upp er lista via appen (listan kan läggas upp redan idag).
lägga upp lista i appen:
1. klicka på 40K@Lincon eventet (finns i my events)
2. klicka på Player details
3. välj din faction (den som ditt största (i poäng) detachment har)
4. Om du har listan som pdf, klicka choose pdf. annars ta ett kort på din utskrivna lista och välj den från choose image.
Innan konventet;
1. Registrera er på nedan länk (klicka purchase) och fyll i all info.
https://www.bestcoastpairings.com/event/w7vhnmyx
2. ladda ned appen för android eller iOS (Best Coast Player app)
Senast 09:45 på fredagen
Checka in att ni är på plats, detta görs via appen eller när ni anmäler er för TO på fredag mellan 08:30 - 09:45 (i en av 40k salarna) och lägga upp er lista via appen (listan kan läggas upp redan idag).
lägga upp lista i appen:
1. klicka på 40K@Lincon eventet (finns i my events)
2. klicka på Player details
3. välj din faction (den som ditt största (i poäng) detachment har)
4. Om du har listan som pdf, klicka choose pdf. annars ta ett kort på din utskrivna lista och välj den från choose image.
Jag har lurat mig själv att lira fantasy istället, så lämnar över en plats till nästa på listan 
//Tommy Lundevall (plats 42)
Svarten skrev:Jag har lurat mig själv att lira fantasy istället, så lämnar över en plats till nästa på listan
Ok.
Jonathan Holm har till måndag 09:00 på sig att ta platsen, sen är den free for all.