Gonka Koff skrev:Visst kom vi 4:a, men det viktiga är att Sverige stred i toppen hela turneringen.
Det var också kul att se att nykomlingarna i laget spelade så bra. Jag hörde att det var Cadelin som drog in mest poäng, fantastiskt bra jobbat! Och Anders, du spelade väl inte alls dåligt? Av dina tre spegelmatcher blev det ju en draw och två vinster, -det borde väl tyda att du behärskar lashlistan alldeles utmärkt?
/Henrik
Håller med om att det var jävligt kul att debutanterna Cadelin, David och Johan spelade riktigt bra.
Jag tog 60 poäng, det är alldeles för dåligt om man skall vara med och slåss i toppen (så länge man inte blir offrad hela tiden).
Att ligga tvåa inför sista matchen och där få stryk mot det lag som vann turneringen är inte dåligt, även om det innebar en fjärdeplats. Jag tycker att alla i landslaget kan vara stolta över sin insats. Stort grattis!
Tack alla!
Sjukt nervis inför detts som en av de nya så hade jag sjuk prestationsångest!
4e är väl ok men det viktigaste var att vi spöade amerikanerna!
Jag måste säga att jag är grymt nöjd över vår insats!
Ni är bäst!
Finns inte så mycket mer att säga förutom att tacka vår Lagkapten för
sina insatser för Warhammer Sverige och visa dem vart skåpet ska stå nästa år!
Silversixx skrev:Svinbra att ni vann mot Tyskarna, de verkade jävligt gnälliga...
Hurra!
Nej då dom var inte så gnälliga...
Jag har lärt mig av "Florida boy" hur jag skall spela i framtiden. Ska bara inhandla likadana solbrillor som han hade
Yeah, You were so close, after 3 turns of every game in our match we thought we're gonna lose. But the Jappa turned on "miss/unwound" mode and Paar forgot twice to cast fortune on council (first time I cast a blind eye on it, a let him roll for it in my turn, but if you forget things like that twice in a row on European Championship, well it gotta hurt). What is even worse he lost in his head that very moment couse he should have won anyway, by charging boyz that were threating to charge council instead of vehicles. He charged vehicles though and recieved 2 x16 boyz charge on council that annihilted it. At that moment he made another terrible mistake by giving up. I had warboss with one meganobz unit fleeing at that moment all he had to do was to move his jetbike unit 6" from those runners and he would've won by one kill point. Instead he gave up, took those bikes off the board ("you'll kill them anyway") and my runners regrouped. And I won, but I felt terrible. Winning a game like that is not really winning, it's more like Speedfreak lost it. That game could've and should've secured Your team the draw and second place in the final ranking. I'd be glad to see You there instead of Germanz:P
Oh and You're not the only team that had problems with FloridaBoy:/