Samla ESC/ETC rapportering här!
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Ni kan ju inte lämna oss med en sån cliffhanger, vad gjorde FloridaBoy?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
- theWatchman
Först sa han att han inte hört att jag kastat tempest wrath trots att jag mycket tydligt gjorde det i starten på min runda, men det kan ju ha varit pga. språkmissupfattningar, men hur som helst bitchade han om det som fan. Han svor o bråkade o skällde på domarna som dömde till min fördel och han fick sitt andra gula kort för tuneringen. sen betedde han sig jävligt illa o grisigt hela slaget. Petade med allt och var helt jävla galet anal med alla regler och faser osv... Dom tre timmarna det slaget tog vara som o bli utsatt för tortyr. Men det slutade med att jag vann med 17-3 ändå 
-
Silversixx
Amerikanerna verkar i alla fall tyckt ETC var en kul grej
kevinmcd28 [Moderator] 2 days ago
Where da heck is Faroe Island?
Chuck777 [Moderator] 2 days ago in reply to kevinmcd28
In the Atlantic, next to Argentina.
Tittade igenom bildalbumet lite snabbt. Såg ju ut som det var riktigt trevligt där nere, men usch det var inte mycket bra terräng där inte...
Alexander Merinen
det var 2-3 ggr mer LoS block än vad vi brukar spela med i sverige.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
För att kommentera vladdis post så hade Pär en riktigt dålig matchup i sista matchen och vi var alla rätt slitna. Han spelade dåligt och fick stryk, precis som alldeles för många av oss gjorde. En vinst i vilken som av våra förlorade matcher hade lett till en draw, men å andra sidan hade vi ändå inte kommit tvåa, kanske inte ens trea (vi låg efter i BP som var tiebreaker).
Nu är det ett helt år till nästa ETC, bara att börja träna! Kom ihåg att det kanske är just DU som avgör Sveriges öde nästa år. Och tills dess får ni hålla till med alla battle reports som säkert dyker upp här.
En sidonotering om den officiella bevakningen: det är många som höjer röster för att folk utanför turneringen inte fick ta del av hur det gick och dom som skulle sköta det kritiseras. Till nästa år hoppas vi att det finns en hel stab med dedikerade reportrar från hela världen på plats!
Nu är det ett helt år till nästa ETC, bara att börja träna! Kom ihåg att det kanske är just DU som avgör Sveriges öde nästa år. Och tills dess får ni hålla till med alla battle reports som säkert dyker upp här.
En sidonotering om den officiella bevakningen: det är många som höjer röster för att folk utanför turneringen inte fick ta del av hur det gick och dom som skulle sköta det kritiseras. Till nästa år hoppas vi att det finns en hel stab med dedikerade reportrar från hela världen på plats!
Blir det i Danmark eller Polen nästa år?
Schweiz hörde jag någon säja.
//Björn
//Björn
Satan. Jag som just fått frugan att gå med på att åka på semester nästa år till Munster 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Men ETC hålls/hölls i Münster. I Munster finns "bara" ett pansarmuseum...Hylander skrev:Satan. Jag som just fått frugan att gå med på att åka på semester nästa år till Munster
"Dom kallar mig Gud."