Gamers Weekend ”GW” i Kinna

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Re: Gamers Weekend ”GW” i Kinna

Inlägg av HeadWar »

Om en HM-armé ger 20 eller 25 mer än en omålad armé tycker jag inte spelar så stor roll, det var det väldigt stora gapet mellan en snyggt målad men måttligt konverterad armé och HM-armén som jag reagerade på.

Även om man spelar för att ha kul är så är det kul att åtminstone ha en chans att vinna.

egge

Inlägg av egge »

Det kan jag nog hålla med om.

Skit samma.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

@Jon och Jimmy
Vet inte om jag skall vara rädd, äcklad eller imponerad...

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson

Inlägg av Jimmy Johansson »

En liten fråga bara. Finns det möjlighet att dyka upp redan på fredagskvällen och förfesta lite? ;)
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Jimmy Johansson skrev:En liten fråga bara. Finns det möjlighet att dyka upp redan på fredagskvällen och förfesta lite? ;)
Det hoppas jag, vi hade tänkt o komma på fredagen.

Leidermark

Inlägg av Leidermark »

HeadWar skrev::wub:

Sen har jag en betydligt allvarligare fråga att ta upp också. Kommer det att finnas chilinötter i kiosken? Jag har en vision av unga tjänstvilliga kroppar som springer runt mellan borden, och inte bara erbjuder påfyllning av kaffe och te, utan som även erbjuder sig att fylla min fina gratismugg med chilinötter. Heta, trinda chilinötter, som bara ber om att få bli slickade och tuggade.

Skämt åsido, jag dricker inte kaffe och måttligt med te, men har fullkomligt snöat in på chilinötter på sistone. Jag inser att det antagligen är dyrare med chilinötter än med kaffe, och att det dessutom är möjligt att sätta i sig betydligt fler muggar med chilinötter än med kaffe, så någon form av monetär ersättning känns rimlig, men det skulle verkligen uppskattas. :)
Trodde dom hade öl...
Får man ingen gratissejdel?

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Sen har jag en betydligt allvarligare fråga att ta upp också. Kommer det att finnas chilinötter i kiosken? Jag har en vision av unga tjänstvilliga kroppar som springer runt mellan borden, och inte bara erbjuder påfyllning av kaffe och te, utan som även erbjuder sig att fylla min fina gratismugg med chilinötter. Heta, trinda chilinötter, som bara ber om att få bli slickade och tuggade.

Skämt åsido, jag dricker inte kaffe och måttligt med te, men har fullkomligt snöat in på chilinötter på sistone. Jag inser att det antagligen är dyrare med chilinötter än med kaffe, och att det dessutom är möjligt att sätta i sig betydligt fler muggar med chilinötter än med kaffe, så någon form av monetär ersättning känns rimlig, men det skulle verkligen uppskattas. :)
Testa Jalapeñonötter
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Allt för att få folk att dricka pilsner ....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Arg.. fest på jobbet eller åka upp till GW innan. Ajaj vilken vånda...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

aldrig partaja med arbetskamrater, slutar bara med att man ligger med någon i en hiss.

Skriv svar