Gamers Weekend ”GW” i Kinna

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Didi

Re: Gamers Weekend ”GW” i Kinna

Inlägg av Didi »

Tack till alla deltagare och arrangörer för en toppen turnering o framförallt Per S, Henrik, John, Pontus o Ti som gjorde matcherna trevliga trots övervägande förluster. För mig är detta precis vad jag gillar, en perfekt blandning av tävling/lek och socialt umgänge (supa :lol: ). Riktigt nice med mat i biljetten o en plats att sitta o käka tillsammans.

Vill oxå tacka alla som röstade på mig i "best painted", alltid kul o komma hem med en pokal, det imponerar alltid på mina barn (o fru)!

Tills nästa gång, ha det bäst!!

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Jag vill från arrangörshåll tacka samtliga närvarande för en väldigt trevlig helg!

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Då vart man hemma igen och efter aningens reflektion kan jag bara konstatera att helgen varit alldeles ypperlig, sånär på min egna prestation vid borden. Att Ni 40k spelare är något alldeles extra bevisade ni än en gång. Tack!

Att Kinna-folket är Boråsare, med vad allt de innebär för en Varbergare, märktes inte ett dyft. Ni arrangörer är numera Halläningar i mina ögon, bättre är komplimang än så blir det inte om ni inte flyttar hit till Varberg vill säga. STORT TACK!

Att alla så gladeligen tar på varandra, och då inte på ett politiskt korrekt sätt, ger mig en liten tår i ögonvrån. Denna tår är en glädjens tår inte den andra som många troligen upplevt i helgen. Puss på er och om alla är lika glada som Jimmy Hesselberg och Sigge när de är bakis så finns det hopp för världen.

Sov gott, det kommer jag göra.
/Hylander
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

ErikJohannesson

Inlägg av ErikJohannesson »

Riktigt bra arrangemang, stort tack till alla inblandade! :) *skriver in Gamers Weekend 2012 i nästa års kalender*
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition

kmzz0r

Inlägg av kmzz0r »

speedfreek skrev:
kmzz0r skrev:Resultat lista upp nyss tacke!!
Vad betyder det här?
Tacke = tack.

Jag vill se resultatlista :)

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Super najs turnering! Riktigt kul, roligt motstånd och det flöt på bra i alla matcher med ganska få regeldiskussioner. Good work!

Sökes:

Jag blev av med min DE codex... Någon som fick +1 med sig hem, eller ligger den kvar hos er arr?

MvH

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Jag lämnade in en bucklig DE-bok utan namn till sekretariatet, men det betyder tyvärr inte att det var din.

Men kanske...

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Tack Putte och övriga arr. för en fantastisk tunering!

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

nån som har resultaten?

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

1. Dennis K
2. Olof E
3. Mattias E