dinna tyranider ser bra ut, det är roligt att se så många. sitter själv nu och pumpar allt jag har. ( har bara kvar 70 termas att måla nu
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
@Doc Sniksnak
dinna tyranider ser bra ut, det är roligt att se så många. sitter själv nu och pumpar allt jag har. ( har bara kvar 70 termas att måla nu
)
dinna tyranider ser bra ut, det är roligt att se så många. sitter själv nu och pumpar allt jag har. ( har bara kvar 70 termas att måla nu
becon är ganska roligt.
Re: Vad har du målat osv idag?
Tja guys..
Nu har jag fipplat lite till med min lila farbror.. gjort lite smuts kring nederdelen av roben, men de lär inte synas på dessa bilder. Tog en varmare lila och förbättra alla highlights, samt kasta på ett backpack. Ska nog på min frus inrådan köra oranga unit markings och en svart på vit, eller orange cult symbol, en på vardera axelmuff.
what say ye, e mycket mer nöjd med den varmare lila.
Nu har jag fipplat lite till med min lila farbror.. gjort lite smuts kring nederdelen av roben, men de lär inte synas på dessa bilder. Tog en varmare lila och förbättra alla highlights, samt kasta på ett backpack. Ska nog på min frus inrådan köra oranga unit markings och en svart på vit, eller orange cult symbol, en på vardera axelmuff.
what say ye, e mycket mer nöjd med den varmare lila.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Re: Vad har du målat osv idag?
å fjärde bilden
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Re: Vad har du målat osv idag?
Ser mycket bättre ut med mörkare lila, men är inte så förtjust i de vita kläderna. Ser ut som att han glömt ta på sig sin uniform efter en natt med KKK.
Re: Vad har du målat osv idag?
HAHAHA, rasist heretics!!
Nah, jag förstår hur du tänker, kände likadant innan, men nu tror jag att de blir så här, lite tweeks till kanske, men de blir no fan vit/lila.. de har man iaf inte sett förut, ska smutsa ner cloaksen lite mer, men dom kommer förbli vita =)
Sov gött allihopa!
/D
Nah, jag förstår hur du tänker, kände likadant innan, men nu tror jag att de blir så här, lite tweeks till kanske, men de blir no fan vit/lila.. de har man iaf inte sett förut, ska smutsa ner cloaksen lite mer, men dom kommer förbli vita =)
Sov gött allihopa!
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Re: Vad har du målat osv idag?
Jag gilla hur de var innan allt lila och vitt kom in i bilden 
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Re: Vad har du målat osv idag?
Gillar den, men ta bort alla imperiesymboler även om de är små. Kättare slarvar inte med sånt.
Tror helhetsintrycket av färgschemat blir bättre när basen är gjord också, att den är också vit just nu påverkar utan att man tänker på det.
Damen kan ha en poäng med orange. Tror också att en skarpare highlight på det lila kan lyfta färgschemat, särskilt sett på lite avstånd. Tänker främst på mössan och geväret.
Skånepär kommer för övrigt snart att säga att lila+vitt visst har gjorts innan. Men det är fortfarande originellt, om än inte helt unikt, i mina ögon.
Tror helhetsintrycket av färgschemat blir bättre när basen är gjord också, att den är också vit just nu påverkar utan att man tänker på det.
Damen kan ha en poäng med orange. Tror också att en skarpare highlight på det lila kan lyfta färgschemat, särskilt sett på lite avstånd. Tänker främst på mössan och geväret.
Skånepär kommer för övrigt snart att säga att lila+vitt visst har gjorts innan. Men det är fortfarande originellt, om än inte helt unikt, i mina ögon.
Re: Vad har du målat osv idag?
Papa D, det kommer se riktigt ball ut när de är många sen, om du målar enligt din senaste.
Re: Vad har du målat osv idag?
Tvinga mig inte att ta fram dreadnoughtbilden...Papa D skrev:men de blir no fan vit/lila.. de har man iaf inte sett förut
Jag kanske är partisk, men jag tycker det här ser riktigt bra ut, och det ser definitivt chaos cultist ut. (Om än inte Nurgle.)
Re: Vad har du målat osv idag?
Jag tycker det fattas en urskuren chaos star på axelskyddet, som är ifylld med röd färg.