Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
@speedfreak: Borde skona ha varigt vita alltså? Tyckte dem passa bättre som röda då det är en del av klädslen eller vad man ska kalla det.
@skulliz: Jo tycker jag med. Ska se om jag ska bygga om några till att få robbot armar så får vi se sen ^^
@skulliz: Jo tycker jag med. Ska se om jag ska bygga om några till att få robbot armar så får vi se sen ^^
Titta vad ja har gjort! Mina nya kära space marines... (Grattis lampèn.. nu slipper du mig flåsandes efter dina gubbar inför varje turnering
)
Ser väl helt ok ut?? (Och ja.. ögonen är ej målade, och lite små detaljer saknar fortf. färg)
Ser väl helt ok ut?? (Och ja.. ögonen är ej målade, och lite små detaljer saknar fortf. färg)
- Bilagor
-
- razorback1.jpg (10.86 KiB) Visad 1565 gånger
-
- marine2.jpg (9.01 KiB) Visad 1565 gånger
-
- marine1.jpg (9.67 KiB) Visad 1569 gånger
Senast redigerad av 1 Poet, redigerad totalt 11 gånger.
fler på razorbacken
- Bilagor
-
- razorback3.jpg (9.1 KiB) Visad 1562 gånger
-
- razorback2.jpg (8.32 KiB) Visad 1563 gånger
- Jimmy Johansson
@blom: Lackskorna skall bort, annars var det snyggt. Dock ryckte jag till lite när jag som bautastenarna till baser på dina venoms...
@Poet: Jag gillar verkligen ditt färgschema
@Poet: Jag gillar verkligen ditt färgschema
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Det är nästan dread-bild, men det verkar se bra ut.
-
ErikJohannesson
@Blom: Snyggt med vita och lite fräscha Dark Eldar. Jag är inte jätteförtjust i när det mest blir en mörk gråsvart massa... Då kan man spela IG istället. 
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
@Blom
Ser riktigt bra ut. Jag och clara gillar de röda skorna
Venomsen såg riktigt bra ut, men du borde skippa seglen på dom.
Ser riktigt bra ut. Jag och clara gillar de röda skorna
Venomsen såg riktigt bra ut, men du borde skippa seglen på dom.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
- theWatchman
Tyvärr kommer nog inte skorna bli annat än röda på demjag redan målat.. Själv tyckte jag det passade rätt bra med röda skor.
Angånde venoms med seglna så står det i fluffet att båtarna har segel så tyckte dem passade med segel.
@Poet:ser bra och enkelt ut
Angånde venoms med seglna så står det i fluffet att båtarna har segel så tyckte dem passade med segel.
@Poet:ser bra och enkelt ut
Honken: Schyst Russ & Sentinel!
Blom: Nice med vita Dark Eldar lyssna inte på Speedfreak & Jimmy behåll lackskorna!
Poet: Gillar färgkombinationen spelar du eget påhittat chapter med space marine boken eller kör du Blood Angels som alla andra
Blom: Nice med vita Dark Eldar lyssna inte på Speedfreak & Jimmy behåll lackskorna!
Poet: Gillar färgkombinationen spelar du eget påhittat chapter med space marine boken eller kör du Blood Angels som alla andra
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...