Här går det undan
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Rasmus: hej & hå! 
Här går det undan
målar bort lite innan du kan skaffa Greyknights 
Här går det undan
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Snarare så att Grey Knightsen står målade och väntar på nya regler. Men börjar bli dags att fixa upp några extra terminators.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Lagt ett lager boltgun och ett lager wash på tre Dreads och Lemartes... Målar som bäst på Astoraths rustning. Under veckan kan jag kommit så pass långt med dessa att det är värt att fotografera och lägga upp lite bilder.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Heavy weathering ahead! Och min första frihandsmålning! 

-
Jocke Rapp
- Site Admin
Den var riktigt fin HeadWar!
@ HeadWar:
Gillar din weathering som *Beep!*
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
-
ErikJohannesson
Ja, det var en himla fin noshörning! Jag blev klart imponerad av lyktorna och rutorna på 'kupolen'.
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
Knatte, Fnatte & Tjatte färdigbyggda ...
nästan iallafall funderar på lite utsmyckningar som purityseals & annat
Sen ska det på lite mer basmaterial & sand givetvis innan det grundas
nästan iallafall funderar på lite utsmyckningar som purityseals & annat
Sen ska det på lite mer basmaterial & sand givetvis innan det grundas
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Tack allihop. 
Jag var lite orolig att jag hade sabbat det när gjorde en sista omgång med weathering powder, men när lacken kom på så ordnade det till sig. Det är lite lurigt att utseendet förändras så mycket när man lackar faktiskt.
Jag var lite orolig att jag hade sabbat det när gjorde en sista omgång med weathering powder, men när lacken kom på så ordnade det till sig. Det är lite lurigt att utseendet förändras så mycket när man lackar faktiskt.