Att samla bitz
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Är det inte dags att erkänna för dig själv att du använder modellbyggandet enbart som ett kamouflage för din verkliga hobby?
Att samla bitz

Att samla bitz
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Haha nu vet jag inte vad du pratar omRasmus skrev:Är det inte dags att erkänna för dig själv att du använder modellbyggandet enbart som ett kamouflage för din verkliga hobby?
Att samla bitz![]()
//EdiT: kännde mig träffad trots att du inte skrev nick döh
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Skrevet. No contest.MrCheeze skrev: Samma sak blir det med fordonen givetvis men jag klurar på vars jag ska stoppa smoke launcher:n på dreadnoughten med magnagrapple ..
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Blir lite drygt att sätta bolter + pistol på alla vanliga marines. 
@ evr: Jag kommer bygga ren Death Company armé dom har Boltgun or Boltpistol i deras wargear
så det blir inte så jobbigt
@ Serpent: Jag vill inte
@ Serpent: Jag vill inte
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Blir inte lätt att hålla objektiv om alla har rage. 
Svårt att hålla objektiv med enheter som inte är scoring menar du 
@ Mr. Cheeze. det går att få dit Smoke Launcher bakom Magna Grapple-lådan så att den tittar upp bakom och pekar framåt. Så har jag gjort på min. Det ser helt ok ut. Testa får du se. Det som ser avigt ut, om något, döljer du med målningen. Vill du kan jag lägga upp en bild på min även om jag hade tänkt att avvakta.
@ evr m.fl. There is only one objective...
@ evr m.fl. There is only one objective...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
..och vad gör du när turneringsreglerna säger att det inte spelar någon roll om man rensar brädet eller ej om man inte håller några objektiv? Känns inte som ett vinnande koncept att satsa på i bästa fall oavgjort.Röde skrev:@ evr m.fl. There is only one objective...
Bästa fall oavgjort är det ju inte, i bästa fall 15-5 (om VP/KP är 10 och objectives 10, ännu mer om KP är mission)