bonga!
Re: bonga!
Mina två brukar roa sig med att tugga bort innehållet, så nu har jag minst ett flak som är helt tomt på skumgummifluff.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
jo, det har de flesta män upptäckt vid en ganska låg ålder...Kerrai skrev:det är något speciellt med små trånga utrymmen
Ja' än't bittä'!
heheKerrai skrev:det är något speciellt med små trånga utrymmen
- black templars @ time of ending -
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Söt bild Per. Jag kan meddela att även små barn finner arméväskor oerhört intressant. Ännu mer så när de lär sig att öppna upp dom små låsen som finns på GWs armytransport...
-
Silversixx
Du får göra som jag och skaffa en gubbspelsgarderob! Med lås.Jocke Rapp skrev:Söt bild Per. Jag kan meddela att även små barn finner arméväskor oerhört intressant. Ännu mer så när de lär sig att öppna upp dom små låsen som finns på GWs armytransport...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Faktum är att jag har två, med magnetlås, till Dagnys stora förtret. Dock är jag ibland lat och glömmer ställa undan dom. Eller så smyger ungjäkeln dottern fram när pappa sitter och målar och inte har tid med trams som att leka, och därför har en väska bredvid mig...Silversixx skrev:Du får göra som jag och skaffa en gubbspelsgarderob! Med lås.Jocke Rapp skrev:Söt bild Per. Jag kan meddela att även små barn finner arméväskor oerhört intressant. Ännu mer så när de lär sig att öppna upp dom små låsen som finns på GWs armytransport...
-
Silversixx
Najs!Jocke Rapp skrev:Faktum är att jag har två, med magnetlås, till Dagnys stora förtret. Dock är jag ibland lat och glömmer ställa undan dom. Eller så smyger ungjäkeln dottern fram när pappa sitter och målar och inte har tid med trams som att leka, och därför har en väska bredvid mig...Silversixx skrev:Du får göra som jag och skaffa en gubbspelsgarderob! Med lås.Jocke Rapp skrev:Söt bild Per. Jag kan meddela att även små barn finner arméväskor oerhört intressant. Ännu mer så när de lär sig att öppna upp dom små låsen som finns på GWs armytransport...
Oansvaret lyser här, jag ringer nog socialtjänsten sen ska du se...
GW har äntligen fattat vad som säljer: http://www.games-workshop.com/gws/conte ... tid=890669
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Haha, ganska bra 1 april skämt faktiskt