Känns väldigt svag för att stå sig emot komp 25, själv har jag tänkt att spela med 10 Laserkanoner till Lincon och jag är nog inte ensam med att ha liknande anti-tank. Jag tror tyvärr att alla dina fordon kommer vara bortblåsta av en rundas skytte, speciellt Storm Raven.
Listan du postade kompar 53, och den kan bita rätt bra på den kompen, men Lincon är komp 25 så för att inte bli helt överkörd bör du försöka matcha den kompen.
Du borde verkligen försöka klämma in en Sanguinary Priest, de ökar din slagkraft något enormt.
Jag skulle inte sätta en Power Fist på en Sanguinary priest, du vill ju egentligen inte ha dem i närstrid och om de väl kommer dit så kommer de snabbt bli fokuserade av fienden. Power Fisten gör att de få gånger Prästen är i närstrid så kommer han ofta att dö innan han hinner slå.
Svärdet kan vara bra att ha, då det kan ge en välbehövlig extra punch i desperata situationer.
Jag skulle nog ta iaf en Dread med Talons, Talons är mycket bättre mot horder än flamers i många situationer (den snittar på att döda 7-8 T4 killar i rundan), men jag gillar flamer dreadsen också.
Jag ser ingen nackdel att ge dina pods beacons, melta pistolernas extremt korta range gör det farligt att deepa även med DoA. Extra Armour kan du ta bort för att skaffa lite välbehövliga extra poäng, EA är en rätt dyr uppgradering i förhållande till sin nytta.
Jag gillar denna lista mycket mer än den förra, en klar förbättring.
Tycker nog att du ska försöka behålla dina rhinos. Får dom köra en runda så har dom mer eller mindre gjort sina poäng plus att dom kan rädda dina troops från plasma kanoner och battle cannons som kan vara förödande för så stora grupper till fots. Du har en snabb arme som kommer behöva snabb förstärkning då man inte kan lita på reserve rollsen, har ju hänt både en och två gånger att man inte får in något runda två och kanske bara en enhet runda tre. En av dreadsen kommer runda ett vare sig du vill eller ej så toola en med lite anti tank och en för mer anti troops så kan du välja inför varje slag vilken som bör komma runda ett. Beroende på ifall det står en land raider eller en hög Orcs öppet för dreadan.