Vem vinner då?
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Vem vinner då?
En buckla som faktiskt går dricka öl ur vore ju najs om nån Gast:are kunde plocka hem.
-
Silversixx
Fan vad äckligt, jag vill isåfall dricka först!Asplund skrev:En buckla som faktiskt går dricka öl ur vore ju najs om nån Gast:are kunde plocka hem.
Och aldrig efter Pär eller Lill-Jocke...
- speedfreek
Då får du försöka skaffa dig en buckla själv...Silversixx skrev:Fan vad äckligt, jag vill isåfall dricka först!Asplund skrev:En buckla som faktiskt går dricka öl ur vore ju najs om nån Gast:are kunde plocka hem.
-
Silversixx
Min förhoppning står till Utter. För om jag ska vara helt ärlig så är det nog ingen annan jag kan tänka mig dricka efter, utöver Ola och Limpan.speedfreek skrev:Då får du försöka skaffa dig en buckla själv...Silversixx skrev:Fan vad äckligt, jag vill isåfall dricka först!Asplund skrev:En buckla som faktiskt går dricka öl ur vore ju najs om nån Gast:are kunde plocka hem.
Och man måste vara lite realistisk...
Efter Utter finns det iofs inget kvar att dricka i bucklan.
-
Gonka Koff
Jag hoppas på RT i år!
Jag tror att Jimmy, Håkan, Papa D och Mattias alla kommer att placera sig bra. Mest tror jag på Håkan, men med en liten nervös känsla av att allt tränande med ex-fantasykillarna kan ha fått honom att bli litet luddig i kanterna. Jimmy har ju smiskat skiten ur mig två gånger av två med sin GothConlista när jag spelade min Adepticonarmé, så han är farlig som satan, men kanske lite för match-upberoende för att nå ända fram. Jag vet inte exakt vad Mattias spelar, men tror att han spelar en av dom arméer han är jäkligt bra på, då blir han farlig!
Hursomhelst, jag tror desssa fyra alla kommer på topp 15.
Men topp tre ...
Jeppa har säkert drabbats av våldsam hybris efter "mini-ryd". Han dyker upp med 9 st Leman Russ Eradicators och ett överlägset smil. Kommer på plats 88...
Av nån anledning känner jag på mig att Argos kommer få komp-krupp och fukka upp armébyggandet så att han missar sin klassiska topplacering.
Jocke E kommer som vanligt lura kompbedömarna och spela nåt skit hur bra som helst.
Bad-Boy Pelle Speedfreek skall spela Dark Eldar? Så det blir best-paintedpris, men inget mer, caprice?
Rocke Japp kommer bli lurad att supa ner sig av Jimmy Hesselberg och kommer att bakfull få kämpa sig fram utan framgång.
Andreas Holm känner sig pressad att visa vad han går för som den nyblivnen ETC-deltagare, och han kommer att lyckas med nån sorts "footdar", liknande den han spelade -09.
Johan Bengtsson känner sig också pressad att prestera i sin roll som nybliven lagkapten för landslaget. Dock har han spenderat all sin lediga tid på att designa ett lottningssystem till ETC, så han har helt glömt bort hur man spelar lagombajsmarines och klantar till det från match ett och framåt.
Det kommer alltså bli såhär:
1. Andreas Holm
2. Håkan Karlsson
3. Joakim Engström
Jag tror att Jimmy, Håkan, Papa D och Mattias alla kommer att placera sig bra. Mest tror jag på Håkan, men med en liten nervös känsla av att allt tränande med ex-fantasykillarna kan ha fått honom att bli litet luddig i kanterna. Jimmy har ju smiskat skiten ur mig två gånger av två med sin GothConlista när jag spelade min Adepticonarmé, så han är farlig som satan, men kanske lite för match-upberoende för att nå ända fram. Jag vet inte exakt vad Mattias spelar, men tror att han spelar en av dom arméer han är jäkligt bra på, då blir han farlig!
Hursomhelst, jag tror desssa fyra alla kommer på topp 15.
Men topp tre ...
Jeppa har säkert drabbats av våldsam hybris efter "mini-ryd". Han dyker upp med 9 st Leman Russ Eradicators och ett överlägset smil. Kommer på plats 88...
Av nån anledning känner jag på mig att Argos kommer få komp-krupp och fukka upp armébyggandet så att han missar sin klassiska topplacering.
Jocke E kommer som vanligt lura kompbedömarna och spela nåt skit hur bra som helst.
Bad-Boy Pelle Speedfreek skall spela Dark Eldar? Så det blir best-paintedpris, men inget mer, caprice?
Rocke Japp kommer bli lurad att supa ner sig av Jimmy Hesselberg och kommer att bakfull få kämpa sig fram utan framgång.
Andreas Holm känner sig pressad att visa vad han går för som den nyblivnen ETC-deltagare, och han kommer att lyckas med nån sorts "footdar", liknande den han spelade -09.
Johan Bengtsson känner sig också pressad att prestera i sin roll som nybliven lagkapten för landslaget. Dock har han spenderat all sin lediga tid på att designa ett lottningssystem till ETC, så han har helt glömt bort hur man spelar lagombajsmarines och klantar till det från match ett och framåt.
Det kommer alltså bli såhär:
1. Andreas Holm
2. Håkan Karlsson
3. Joakim Engström
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Fantastiskt!
Vad jag vet så ligger Jocke i hårdträning med sitt drickande, har hört att det är det enda han gör nuförtiden...Gonka Koff skrev:Rocke Japp kommer bli lurad att supa ner sig av Jimmy Hesselberg och kommer att bakfull få kämpa sig fram utan framgång.
räkna inte bort RT young bloods och fd. fantasy spelarna!
Vi har tränat mot pro players som håkan och jimmy pihl, piskade av mattias med regelfrågor och lyssnat på historier och erfarenheter från drunkass jimmy hesselberg hur man inte ska dricka för att vinna samt Axel hur man ska dricka för att vinna.
I år är vi starka och vi kommer många. Så akta er så att ni inte säger för mkt.
Vi har tränat mot pro players som håkan och jimmy pihl, piskade av mattias med regelfrågor och lyssnat på historier och erfarenheter från drunkass jimmy hesselberg hur man inte ska dricka för att vinna samt Axel hur man ska dricka för att vinna.
I år är vi starka och vi kommer många. Så akta er så att ni inte säger för mkt.
Är Axel med? I så fall vinner han.
svikaren axel ska lajva...RobinF skrev:Är Axel med? I så fall vinner han.