Vem vinner då?

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
Papa D

Re: Vem vinner då?

Inlägg av Papa D »

Bengtsson d.y - Tyvärr spelar jag en konstig inte alls särskilt hård lista, som jag aldrig provspelat... så om jag hamnar topp 5 är det pro player skills i görningen =) Men efter som jag med 100% säkerhet slipper förlora mot David G på denna turnering, så kanske de går vägen =)

/PapA depticon
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

mawno

Inlägg av mawno »

1. Bengtsson den äldre :wub:
2. Pelle
3. Dolmen

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

mawno skrev:1. Bengtsson den äldre :wub:
2. Pelle
3. Dolmen
Förutom att jag då misslyckas med både målet om att förbättra min placering
och målet att vara bästa Pär så är det helt klart bästa tipsraden hittills.

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

Nu har jag räknat ut vem som kommer att komma i top 10 baserat på hur ofta personerna brukar hamna i topen. Jag tycker att det är ett mycket bra sätt att räkna i och med att det innebär att jag vinner 8-). Bara personer med 6+ turneringar på rankinen räknas.

1. Jeppa Resmark
med 67% topp 1 placeringar

2. Anders Erestam
med 45% topp 2 placeringar slår han Engström med några få %.

3. Joakim Rapp
med hela 50% topp 3 placeringar, han slår Andreas Holm på samma %, med fler spelade turneringar

4. Per Svensson
lite överaskande tar Per Svensson 4de platsen med 54% topp 4 placeringar, strax före både Engström och Holm

5: Joakim Engström
med stabila 75% topp 5 plaseringar är han ohotad på femteplatsen

6. Erik Robertsson
med 63% topp 6 placeringar slår han Hylander med en hårsmån

7. Daniel Hesselberg
med 70% topp 7 placeringar slår han Hylander med en hårsmån

8. Pär Hylander
Med 69% topp 8 planeringar. Och som fått se sig slagen på både 6th och 7de platsen med mycket liten marginal.

9. Jon Hallin
med 71% topp 9 placeringar.

10. Andreas Holm
med 67% topp 10 placeringar, han missade tredjeplatsen med minsta möjliga marginal och trillade sen ända ner till plats 10.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Helt ok med en Per.S på 4e plats =)

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

klart respektabel lista, Jeppa, men Per Svensson är väl inte med? Dags att räkna om - och försök få med gamle Olle denna gång! ;)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Poet

Inlägg av Poet »

Tycker folk fokuserar sig lite för mycke på min alkoholkonsumtion och för lite på hur sjukt bra jag bör vara på 40k nykter me tanke på att ja spöa pelle och rapp bakis och packad ;)

Jimmy Hesselberg top 5!!!

Wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Poet skrev:Tycker folk fokuserar sig lite för mycke på min alkoholkonsumtion och för lite på hur sjukt bra jag bör vara på 40k nykter me tanke på att ja spöa pelle och rapp bakis och packad ;)

Visst, jag kan skriva en lista som förutsätter att alla håller sig nyktra under hela turneringen:

1. Rocke Japp
2. Jimmy Hesselberg
3. "Bad Boy" Pelle
104. Jeppa Resmark

.... men det kommer ju inte bli så, eller hur? Därför står jag står fast vid mitt gamla bud:

1. Andreas Holm
2. Håkan Karlsson
3. Joakim Engström
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Bengt

Inlägg av Bengt »

Poet skrev:Tycker folk fokuserar sig lite för mycke på min alkoholkonsumtion och för lite på hur sjukt bra jag bör vara på 40k nykter me tanke på att ja spöa pelle och rapp bakis och packad ;)

Jimmy Hesselberg top 5!!!

Wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Det är inte så att du har en Drunken Master Fårtikej Style då? Så ju mer du dricker, desto bättre spelar du!

patrik thoren

Inlägg av patrik thoren »

Jag har klurat lite och kom fram till denna lilla lista:

1:a Joakim Engström
2:a Pär Nordlund
3:a Jeppa Resmark

Men allt kan ju hända..... :shock:

Skriv svar