LinCon 2011 Singles tournament
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
- speedfreek
Re: LinCon 2011 Singles tournament
Och det beror mycket på om "gemene man" orkar vara med och posta en mall.
Hoppas verkligen att en kompmall kommer då det endast är mina grey knights som är målade och jag orkar defenitivt inte måla mina chaos. Sen har jag inte det gamla codexet heller så det är ju lite kiligt. men aja. kan bara hoppas på att de blir klara i tid
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Jag kanske e lite efterbliven. Men jag hittar inte vart jag skall skicka min lista.
Kan ni updatera listan över anmälda?
Tack på förhand.
Kan ni updatera listan över anmälda?
Tack på förhand.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
-
GastAnders
Crusade Chapter [insert name here] comin´ up!
På förekommen anledning:
Om det inte kommer en kompmall för nya grey knights innan 2:a Maj, så får man använda den gamla mallen.
OM det kommer en kompmall för nya grey knights mellan 2:a maj och turneringsstart, så får man inte skicka in nya listor enligt den nya mallen.
Om det inte kommer en kompmall för nya grey knights innan 2:a Maj, så får man använda den gamla mallen.
OM det kommer en kompmall för nya grey knights mellan 2:a maj och turneringsstart, så får man inte skicka in nya listor enligt den nya mallen.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
Hur kommer ni att köra combat squads? Kan jag sätta upp en halva på plan och reserva andra halvan?
/H
/H
eftersom vi spelar enligt SweFAQ, så är det enligt SweFAQ.
Winning is a theme!
xdanskx skrev:På förekommen anledning:
Så det betyder att man måste köra med gamla codexet också? Fast det finns väll för nedladdning, någon som har länken?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
ja det betyder den gamla codexen...
du får väl köpa en gammal codex, kan ju inte vara så svårt o få tag i en sån nuförtiden.....
du får väl köpa en gammal codex, kan ju inte vara så svårt o få tag i en sån nuförtiden.....
Winning is a theme!