LinCon 2011 Singles tournament
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: LinCon 2011 Singles tournament
Snabb fråga, hur hade ni tänkt att rulea att Teleport Homer funkar med the summoning?? om det inte kommit ut någon FAQ dvs.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Then it's on! Tackar!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
sorry, men vill gärna veta det innan jag bygger min lista.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Just nu utan FAQ så verkar det inte spelas att den fungerar med Homer, men jag är ju inte arrangör men jag kan verkligen inte se Swen (Yautja) svara något annat.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Hej jag heter Swen och jag är regeldomare (Hej Swen!).
Jag ska sätta mig in i relevanta regeltexter och komma med en ruling senast imorgonkväll, jag har ju en fetisch för att citera regler och bös när jag rular.
*Edit*
Kan efter nattens efterforskningar ge dig den korta rulingen, så du kommer igång med din lista, och det är att The Summoning inte kommer att kunna använda sig av Teleport Homer. Men jag kommer med en mer utförlig förklaring senare.
Jag ska sätta mig in i relevanta regeltexter och komma med en ruling senast imorgonkväll, jag har ju en fetisch för att citera regler och bös när jag rular.
*Edit*
Kan efter nattens efterforskningar ge dig den korta rulingen, så du kommer igång med din lista, och det är att The Summoning inte kommer att kunna använda sig av Teleport Homer. Men jag kommer med en mer utförlig förklaring senare.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
uppfattat! Tack för det snabba svaret, även om det inte var vad jag hoppades på
Felix "Daskad" Thuresson
En fråga angående uppdragen: Förstår jag det rätt om hälften av max poängen är missions och andra hälften är VP/killpoints?
SHaa
Kan man få en anmälningslista? Så man kan va på och pusha alla som inte degat - Kan man skicka in lista i tid även om man inte hunnit betala? Hur många är anmälda?
/D
Kan man få en anmälningslista? Så man kan va på och pusha alla som inte degat - Kan man skicka in lista i tid även om man inte hunnit betala? Hur många är anmälda?
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten