Leafblower lista med orker/tau. GALENSKAP!
Re: Leafblower lista med orker/tau. GALENSKAP!
men själva poängen med dom var ju att dom skulle flyga och se balla ut. funderar på att göra devilfishen som warkoptas och hammerheads som big trakks och pirhanerna som vanliga koptas.
ville bara bygga en annurlunda lista som var kul. om min lista inte var "fantasifull" nog. så vete fan. bara för jag tog samma utrusting på dom behöver inte säga att dom ska se lika ut.
ville bara bygga en annurlunda lista som var kul. om min lista inte var "fantasifull" nog. så vete fan. bara för jag tog samma utrusting på dom behöver inte säga att dom ska se lika ut.
Fantasia-Uppsala Crew
Necrons 10.000+
Necrons 10.000+
Det som är lite konstigt är väl att du hittade på egna regler, även om de inte var så obalancerade så är det lite ovanligt.
Väldigt många här är turneringsspelare och då "finns" inte hittepåregler, så de flesta (inklusive mig) orkar nog inte ens läsa hittepåreglerna.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Tycker inte ens man behöver sätta hjul på dem, om de har en Anders-låg flygbas och ser rejält orkifierade ut så att man inte tror att de kommer att flyga iväg någonstans.
jo det är sant. poängen är att dom ska se ut som små space roks. flygade skrothögare. ihopsatta med svets, lim och silvertejp. death skullz juh.
sorry att jag försökte vara lite kreativ. glömmde bort att det är hård comp som gällde här. spelar man inte för att vinna kan man lika gärna lägga av.
sorry att jag försökte vara lite kreativ. glömmde bort att det är hård comp som gällde här. spelar man inte för att vinna kan man lika gärna lägga av.
Fantasia-Uppsala Crew
Necrons 10.000+
Necrons 10.000+
Nä, det behöver man inte göra, men just regler tas det ju rätt seriöst på här
Svenska40k.se är ett renodlat turneringsforum så reaktionerna blir därefter. Ska du göra egna regler kommer du inte att få så bra feedback här, men det spelar ingen roll egentligen. Det är dina spelkompisar hemma som behöver tycka att reglerna är ok, inte turneringscommunityn.
Vill du ta armén till en turnering någon gång är det här helt rätt ställe att fråga vad som anses ok och inte i fråga om counts as och liknande.
Vill du ta armén till en turnering någon gång är det här helt rätt ställe att fråga vad som anses ok och inte i fråga om counts as och liknande.
Precis, det finns flera exempel på kostiga saker som låtsas vara riktiga arméer, t.ex. http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=6