När ska ni slåss på riktigt?Olof skrev:Tvärvigg!egge skrev:Motvalls...
Hur mycket är folk beredda att betala för en turnering.
- speedfreek
Re: Hur mycket är folk beredda att betala för en turnering.
Som studentmupp blir det lite styvt att betala mer än ca750 då resan går på lite också. 100kr är väl max om det är bra skit man får, men det förutsätter en samåkning för att gå ihop med knappa marginaler 
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re:
brutto eller netto?Jocke Rapp skrev:Jag tycker också det vore kul med feta priser på en turnering, samtidigt som man får dricka öl och grilla i skärgården. Men eftersom jag bor i röda Gbg föreslår jag förstås att avgiften ska vara 3% av månadsinkomsten...
för övrigt tycker jag idén är beyond awesome.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- NilssonHarHund
IMO är 1000 spänn billigt för en helgs mat och boende, får man dessutom en turnering på köpet låter det som ett fynd.
Jag håller just nu på att ta in offerter på catering, och är i någonform av envägsdialog med en lokal.. kan va för att de e helg =) Kommer gå ut ett "save the date" så fort envägsdialogen blir 2 vägs dialog. Förhoppningen är att vi i sthlm ska kunna ha en turnering om i alla fall 80 spelare. Jag eller min trogne vapendragare Gonka kommer ut med mer info inom kort hoppas jag... om lokalerna klaffar dvs.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Det här låter sjukt nice, var ett tag sen man var i Stockholm också
! Jag tycker inte priser är jätteviktigt, men samtidigt tycker jag det är roligt om det finns något att sträva efter (då känns det inte lika illa när man tänker på hur många timmar man lagt ner för att bli "bra" på spelet
)
Alexander Merinen
Kommer det uppdateras i den här tråden när ni får tag i dem eller blir det en separat tråd under "Turneringar" isf? Så man vet vart man ska hålla utkik 
Låter väldigt intressant och för mat & boende en helg är en 1000-lapp inte så mycket att orda om!