TOK 27 - 18:e juni 2011
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 27 - 18:e juni 2011
Hur stor chans är det att man kommer med om jag skulle anmäla mig nu? En annan sak, jag har aldrig spelat på turnering innan så frågan är om det är någon idé att anmäla sig? Jag antar att det kommer mest vara "turnerings-vana" spelare eller finns det faktiskt lite nybörjare som skall vara med?
40k har jag spelat alldeles för länge men det har aldrig blivit av att jag har kommit iväg på Gothcon eller liknande men nu börjar suget komma på att testa på't!
(Har bil också i göteborgsområdet!!!)
40k har jag spelat alldeles för länge men det har aldrig blivit av att jag har kommit iväg på Gothcon eller liknande men nu börjar suget komma på att testa på't!
(Har bil också i göteborgsområdet!!!)
Skriv upp mig som reserv
Någon gång måste ju vara den första, eller hur?Windbite skrev:En annan sak, jag har aldrig spelat på turnering innan så frågan är om det är någon idé att anmäla sig? Jag antar att det kommer mest vara "turnerings-vana" spelare eller finns det faktiskt lite nybörjare som skall vara med?
Det har du rätt i! Skriver upp mig som reserv damnit, Daniel Aspefors!
Min första turnering var TOK 26, och det var en skön mjukstart. Som HeadWar säger, någon gång måste ju vara den första. ^^Windbite skrev:En annan sak, jag har aldrig spelat på turnering innan så frågan är om det är någon idé att anmäla sig? Jag antar att det kommer mest vara "turnerings-vana" spelare eller finns det faktiskt lite nybörjare som skall vara med?
- speedfreek
Härligt.Windbite skrev:Det har du rätt i! Skriver upp mig som reserv damnit, Daniel Aspefors!
Jag håller med om att en TOK-turnering är en alldeles lagom och utmärkt start.
Jag tror inte det finns någon bättre turnering än TOK att starta på. Lagom liten för att vara avslappnad och lugn, lagom stor för att få en försmak på hur de större turneringarna ser ut och fungerar.
Alexander Merinen
Dock synd att tåget från HBG först går kl 07.53, lite för sent dvs. Sedan så går sista tåget för dagen tillbaka innan turneringen är slut 
- speedfreek
Använd ditt amerikanska barnkörkort!
-
Michael Carl
Uppdaterat med uppdrag i första posten...