Du är presenterad!
Re: Du är presenterad!
Namn: Henrik Thorén
Ålder: 87a
Hemvist: Göteborg
Förening: TOK till och från
Armé: Tau
Meriter: Har nån halvbra placering med Tau på en turnering i Varberg.
Bästa 40K-minne: När det är genomgående trevlig stämning runt borden på turneringar.
Sämsta 40K-minne: När jag var ny och blev hotad med att bli nedslagen för att jag slog med motspelarens tärningar av smidighetsskäl.
Ålder: 87a
Hemvist: Göteborg
Förening: TOK till och från
Armé: Tau
Meriter: Har nån halvbra placering med Tau på en turnering i Varberg.
Bästa 40K-minne: När det är genomgående trevlig stämning runt borden på turneringar.
Sämsta 40K-minne: När jag var ny och blev hotad med att bli nedslagen för att jag slog med motspelarens tärningar av smidighetsskäl.
Namn: Oskar Rognås
Ålder: 94a
Hemvist: Göteborg (Mölnlycke)
Förening: -
Armé: Imperial Guard
Meriter: Inga tävlings- eller turnéringsmeriter dessvärre. Lite lir med polarna men annars pure rookie.
Bästa 40K-minne: Ett ett Cities of Death slag på 6 personer en kväll på GW (=snygg terräng)
Sämsta 40K-minne: Faktumet att en 12-åring kan vara sjukt mycket bättre än mig på att både måla och spela håller mig från att bli arrogant men jag kan nog sammanfatta alla de stunderna som mina sämsta minnen, trots att det bådar mig gott att få det i ansiktet då och då
Ålder: 94a
Hemvist: Göteborg (Mölnlycke)
Förening: -
Armé: Imperial Guard
Meriter: Inga tävlings- eller turnéringsmeriter dessvärre. Lite lir med polarna men annars pure rookie.
Bästa 40K-minne: Ett ett Cities of Death slag på 6 personer en kväll på GW (=snygg terräng)
Sämsta 40K-minne: Faktumet att en 12-åring kan vara sjukt mycket bättre än mig på att både måla och spela håller mig från att bli arrogant men jag kan nog sammanfatta alla de stunderna som mina sämsta minnen, trots att det bådar mig gott att få det i ansiktet då och då
"Jag nös så hårt att jag ejakulerade!"
- Hört på bussen
- Hört på bussen
-
StrifeXIII
Namn: Erik Syring
Ålder: 89a
Hemvist: Kronobergs län, liten byhåla som heter Ryssby.
Armé: Blood Angels Space Marines. Byggs upp långsamt men säkert.
Meriter: Fortfarande en rookie, pluggar fortfarande reglerna, lirade lite med min brossa och en kompis, fast annars har jag inte spelat på 1½ år. Är inte tävlings inriktad, vill spela för att det är kul.
Bästa 40k-minne: Signum + Lascannon = Win.
Sämsta 40k-minne: Förbaskat dåligt flyt med tärningarna.
Ålder: 89a
Hemvist: Kronobergs län, liten byhåla som heter Ryssby.
Armé: Blood Angels Space Marines. Byggs upp långsamt men säkert.
Meriter: Fortfarande en rookie, pluggar fortfarande reglerna, lirade lite med min brossa och en kompis, fast annars har jag inte spelat på 1½ år. Är inte tävlings inriktad, vill spela för att det är kul.
Bästa 40k-minne: Signum + Lascannon = Win.
Sämsta 40k-minne: Förbaskat dåligt flyt med tärningarna.
Namn: Christian Cavonius
Ålder: 24
Hemvist: Den vackra huvudstaden Stockholm
Förening: Lokan
Armé: Space Marines, Speed Freeks
Meriter: 1a (turneringen & målning) GT Sverige 2005, RTO 2005?, Topp placeringar på Gothcon, Lincon och Sydcon mm, en del 1a platser på småturneringar. En del Best painted army... typ...
Bästa 40K-minne: Min warboss dödar en land raider crusader, emperors champion, captain och terminator assault squad med en träff från sin klaw.
Sämsta 40K-minne: Att alltid få möta Håkan Karlsson sista matchen i en turnering.
Ålder: 24
Hemvist: Den vackra huvudstaden Stockholm
Förening: Lokan
Armé: Space Marines, Speed Freeks
Meriter: 1a (turneringen & målning) GT Sverige 2005, RTO 2005?, Topp placeringar på Gothcon, Lincon och Sydcon mm, en del 1a platser på småturneringar. En del Best painted army... typ...
Bästa 40K-minne: Min warboss dödar en land raider crusader, emperors champion, captain och terminator assault squad med en träff från sin klaw.
Sämsta 40K-minne: Att alltid få möta Håkan Karlsson sista matchen i en turnering.
-
Pistolmannen
Namn: Jens Kronqvist
Ålder: 15
Stad: Helsingborg
Förening: ingen än
Armé: Black Templars
Bästa Minne: När jag spelade med orks och min Warboss åt upp halva motståndarens armé (vi körde 500p)
Ålder: 15
Stad: Helsingborg
Förening: ingen än
Armé: Black Templars
Bästa Minne: När jag spelade med orks och min Warboss åt upp halva motståndarens armé (vi körde 500p)
Senast redigerad av 1 Pistolmannen, redigerad totalt 14 gånger.
Liten men stor på jorden...loesh skrev:Faan va liten du är cavve
Namn: Oskar Larsson
Ålder: ~23
Hemvist: Skara/Haparanda
Armé: Eldar
Meriter: Deltagit och förlorat på GothCon 2010
Bästa 40K-minne: Ställa en Wave Serpent i mitten av en IG armé och inte dö
Sämsta 40k-minne: Nidsens uppdrag i Uppdrags boken från GW. Behövde inte ens starta matchen för att se vem som vann.
Ålder: ~23
Hemvist: Skara/Haparanda
Armé: Eldar
Meriter: Deltagit och förlorat på GothCon 2010
Bästa 40K-minne: Ställa en Wave Serpent i mitten av en IG armé och inte dö
Sämsta 40k-minne: Nidsens uppdrag i Uppdrags boken från GW. Behövde inte ens starta matchen för att se vem som vann.
-
WarriorsOfTheLight
Namn:Tobias Sundin
Ålder:12(typ yngst här
)
Hemvist: Stockholm
Arme: Eldar
Meriter: Dödat min egna terminator med min egen krak missil.
Bästa 40k minne: När jag körde som ork en gång och dödade 3 terminators 1 tactical squad och en space marine captien med en warboss
Sämsta 40k minne: Se "Meriter"
Ålder:12(typ yngst här
Hemvist: Stockholm
Arme: Eldar
Meriter: Dödat min egna terminator med min egen krak missil.
Bästa 40k minne: När jag körde som ork en gång och dödade 3 terminators 1 tactical squad och en space marine captien med en warboss
Sämsta 40k minne: Se "Meriter"
"We make you look like grots"
Namn: Miika Pasma
Ålder: Född 1987
Hemvist: Örebro (Flyttad från Degerfors)
Förening: Drok, Degerfors rollspelsklubb
Armé: Chaos Space Marines. Röd Landraider med ett berg av döskallar på, är väll de man lätt associerar med mig
Meriter: 18:de plats, 2 poäng från kval på mitt första Gothcon, 2011.
Bästa 40k-minne: En match som spelades i 3rd edition med en poolare. Chaos vs BA, 2000 poäng. Matchen svängde monumentalt fram och tillbaka på champions och Sergeants. Vi var fortfarande rätt så nya på spelet, men det var en otroligt jämn match, som jag nog alltid kommer att minnas.
Ålder: Född 1987
Hemvist: Örebro (Flyttad från Degerfors)
Förening: Drok, Degerfors rollspelsklubb
Armé: Chaos Space Marines. Röd Landraider med ett berg av döskallar på, är väll de man lätt associerar med mig
Meriter: 18:de plats, 2 poäng från kval på mitt första Gothcon, 2011.
Bästa 40k-minne: En match som spelades i 3rd edition med en poolare. Chaos vs BA, 2000 poäng. Matchen svängde monumentalt fram och tillbaka på champions och Sergeants. Vi var fortfarande rätt så nya på spelet, men det var en otroligt jämn match, som jag nog alltid kommer att minnas.