@Mork
Snygga gubbar, ungefär som jag tänkt mig mina.
Men jävlar vilken knölig sida...
Gråa Riddare WIP
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Gråa Riddare WIP
Tack! 
Jo, den är lite seg... Jobbar på att hitta en bättre lösning.
Jo, den är lite seg... Jobbar på att hitta en bättre lösning.
Mork, the articulate ork!
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Gråa Riddare WIP
Man kan skicka bilder som bilagor här på forumet.
Annars är photobucket.com billigt och bra.
Annars är photobucket.com billigt och bra.
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Gråa Riddare WIP
Lägg ner mer tid på deras stormbolters , det drar ner mycket av standarden att precis allt är samma silvriga färg 