Karamazovsna på turné...

Berättelser från slagfälten och turneringarna
Användarvisningsbild
Seregon

Re: Karamazovsna på turné...

Inlägg av Seregon »

Det här är en av de bästa trådarna på hela internet. :wub:
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Det bästa var ju att dubbelettan orkerna slog i sista slaget gjorde att vi kom 3a ist för 4a och ni kom 2a ist för 1a :) Awsome shootaboyz.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Det bästa är att jag fått alla Johans gubbar att låta skitmesiga.

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Sant :) Fast häxjägar karamzov misslyckades att hitta en enda häxa i sista matchen. Endast vindicaren som lyckades att hitta en låtsas trollkarl.

Användarvisningsbild
Ironjens

Inlägg av Ironjens »

Ren njutning att läsa. Så här ska en battlereport skrivas!
speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Mycket bra underhållning.

Så vad blir domen angående domedagstronen, vilken är bäst?

Bronson

Inlägg av Bronson »

Ja riktigt jäkla roligt att läsa! Kommer inte förvänta mig något mindre från alla kommande turneringar du ger dig ut på! :D
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Bronson skrev:Ja riktigt jäkla roligt att läsa! Kommer inte förvänta mig något mindre från alla kommande turneringar du ger dig ut på! :D
Det lär ju dröja ungefär till nästa sommar innan denna "du" spelar igen...

Bengtsson den yngre

Inlägg av Bengtsson den yngre »

speedfreek skrev:Det bästa är att jag fått alla Johans gubbar att låta skitmesiga.
Det var väl inte så svårt med tanke på att de flesta av mina gubbar VAR skitmesiga (precis som dina, jag säger bara Arco-flagellanter...)

Hur som helst tycker jag det är lite fascinerande att du lyckas beskriva, matchens lagets och turneringens fetaste charge som något som hände lite så där i förbifarten. Jag hoppas att alla gubbspelslovers någon gång under sin turneringskarriär får avnjuta sången av den änglakör som nedstiger från himmelen och prisar herrens lov varje gång man lyckas sling-shotta in en karamazov med fem arco-flagellanter som får chargea en 30-manna mob och träffar 17 av 20 attacker! Det ni ungdomar, det är ren lycka det.

Hur som helst så vill jag bara tillstå det så många andra sagt här på forumet; trots att spelet inte var menat att spelas på det här sättet och formatet antagligen kan få alla rättvisefundamentalister att skita på sig av nerd-rage så är det något av det absolut roligaste jag har gjort i 40k-sammanhang och jag hoppas att MC & CO fortsätter att leverera grymma turneringar. Ännu bättre blir det givetvis om man har en lekkamrat som utöver att han gladerligen bygger upp en extra av en av spelets minst spelade specialkaraktärer och att han kommer på så trixiga planer i movementphase att han kollrat bort sig själv och alla andra i shootingphase skriver grymma matchrapporter! :wub:
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Skriv svar