Snällcon #2 8-9 okt. (INSTÄLLD)
Moderator: Snot
Re: Snällcon #2 15-16 okt.
+1 på watchman.. jag har inga modeller som gör att jag får en komp 60 lista... får man spela med färre poäng?
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag kan verkligen se Papa D's 800poängs ostarmé dyka upp med 65komp.
(nej, kompen inte spikad än, kommer till helgen, eventuellt datumflytt märks måndag nästa vecka)
(nej, kompen inte spikad än, kommer till helgen, eventuellt datumflytt märks måndag nästa vecka)
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
Leidermark
Vore najs om du la turneringen helgen innan (8-9/10) så blir höstens turneringar lite mer jämnt fördelade i tiden.
Och om det är "Snällcon" det kallas så bör det kännas också, minst minst 60 i komp, men varför inte lite mer
sen vore det ju schysst att få spela mot PapaD på 800p...
Och om det är "Snällcon" det kallas så bör det kännas också, minst minst 60 i komp, men varför inte lite mer
Jag röstar för komp 70. Ska det vara snällcon så ska det vara. 
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
ligger det inte en turnering första helgen i okt?Leidermark skrev:Vore najs om du la turneringen helgen innan (8-9/10) så blir höstens turneringar lite mer jämnt fördelade i tiden.
Saeculum Obscurums Forum
- speedfreek
-
Leidermark
Kanske det, men den ska inte jag påSnot skrev:ligger det inte en turnering första helgen i okt?Leidermark skrev:Vore najs om du la turneringen helgen innan (8-9/10) så blir höstens turneringar lite mer jämnt fördelade i tiden.
Dock så är den den 1/10, så ingen krock
Re: Snällcon #2 8-9 okt.
Datum och minimal information släppt, resten kommer i helgen (äntligen fått ett stabilt schema, whoppeee)
Saeculum Obscurums Forum
Jahopp, enda helgen i oktober jag inte kunde.
Bajs! Jag slutar fyra på den lördagmorgonen och snällcon hade jag gärna upplevt. Gjorde en trippelcarnifex lista med stealers och tervigoner.
Stygg robert. Fy!
Stygg robert. Fy!
Ja' än't bittä'!