Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Vad är den byggd av egentligen? Jag tycker mig ana någon form av artilleriplattform, kulspetspennor och muttrar iallafall...
-
Doc Sniksnak
Den är byggd av någon slags leksak. En decimeter höga plastgubbar som fångar dinosaurer med nät. Har glömt vad de heter. Detta är deras nätutkastare som blivit karvad i, vänd på och försedd med raketer. Raketerna är byggda av McD sugrör, stora plugg, kulspetspennelock och lite plasticard
- Jimmy Johansson
Dino Riders?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
-
Doc Sniksnak
Det var inte dom. Nu har du fått mig att surfa efter action man toy soldier dino hunters i en timme (utan att jag kunnat hitta något). Jag vägrar leta mer. Det finns så många galningar här i världen som samlar på alla möjliga slags plastleksakssoldater.
Sjukt töntigt.Doc Sniksnak skrev:Det finns så många galningar här i världen som samlar på alla möjliga slags plastleksakssoldater.
Nu är denna kille färdig byggd och har fått en kompis. Räknar med att ha dem målade och publiserad näsa vecka =)
Inte så mycket målat...men en WIP på ett projekt jag hoppas kunna ro i hamn på tre veckor. Till det skall det komma Wood elves är det tänkt. Planen var att försöka hinna klart till Armies on Parade somk GW anordnar den 10/9. Vi får se om jag lyckas... Annars får den stå tills nästa år.

Du börjar med display trayen alltså? 
Absolut, har jag inte den klar spelar det ju ingen roll hur mycket modeller jag har klart, finns ju inget att ställa dem på. Dessutom hade jag tänkt teste en speedpainting teknik på armén så jag hade inte tänkt lägga mer än max 4-5h på armén. Vi får se om det här var en klok strategi eller inte;)