there will be blood angels
Re: there will be blood angels
Jag gillar elden. Normalt är jag skeptisk till skulpterad eld, men jag tycker att den funkar här.
-
Claimh_Solais
tackar , är med kluven till eld på modeller men tyckte det gjorde dig bra hätMortarion skrev:Jag gillar elden. Normalt är jag skeptisk till skulpterad eld, men jag tycker att den funkar här.
okej tackar för tipset, vart hittar man sådant då?Snot skrev:Jag smyger in med mer transfertips här. Humbrols Transfergunk som man ska använda för att smacka på transfers tar bort det glansiga i dom helt.
count as searchlights, och för att få en gothisk känsla och för att jag vill piffa upp min dreadmindtrix skrev:Jag gillar inte elden.. Vad ska den vara bra för?
-
Claimh_Solais
Det var länge sedan mina egna Blood angels fick något nytt (målat massa BA på commision så inte så sugen på mina egna marines just nu)
men målade klart min nya Dante
ville ha en i plast (ja originalet finns i finecast nu men det fans den inte när jag började på min modell haha)
tyckte han skulle ha mer bling ...han är trots allt ca 1200 år gammal då har man bilng ...enjoy

men målade klart min nya Dante
ville ha en i plast (ja originalet finns i finecast nu men det fans den inte när jag började på min modell haha)
tyckte han skulle ha mer bling ...han är trots allt ca 1200 år gammal då har man bilng ...enjoy

-
Doc Sniksnak
Betydligt snyggare än den första.
Nu har tråden rullat runt ett varv till sin startpunkt
.
Nu har tråden rullat runt ett varv till sin startpunkt