Bara om man spelar långsamtSerpent skrev:Men jag vill framhålla att 15 minuter för matchning fortfarande behövs i anslutning till varje omgång. Annars blir det sjukt tight.
Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
Re: Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
En bild säger mer än 1000 kaniner
Först ska man dela ut motståndare och bord. Sedan ska de olika motståndarna presentera sig för varandra, vara trevliga och prata lite strunt. Ge det 15 minuter så är allt Peachy. Ni F1-spelare kan ju ta era "extra" 15 minuter och bli snorfulla på om ni har lust. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- theWatchman
Håller med!Serpent skrev:Först ska man dela ut motståndare och bord. Sedan ska de olika motståndarna presentera sig för varandra, vara trevliga och prata lite strunt. Ge det 15 minuter så är allt Peachy. Ni F1-spelare kan ju ta era "extra" 15 minuter och bli snorfulla på om ni har lust.
Jag tycker också att 15 minuter i början så man kan köra lottningen i lugn och ro, inklusive säga hej och så vidare.
Och sen spöstraff för dem som tar mer än 3 timmar att bli klara med 1500 poäng. Man kan planera sin armé efter sin förmåga att spela i vettig takt.
Och sen spöstraff för dem som tar mer än 3 timmar att bli klara med 1500 poäng. Man kan planera sin armé efter sin förmåga att spela i vettig takt.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Man kan ju åxå förbereda lottningen innan... Man har ju alla listor i god tid..
Men kör 3:15 da... Och kör ssk systemet på förseningar...
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- theWatchman
Låter mycket bra!Papa D skrev: Men kör 3:15 da... Och kör ssk systemet på förseningar...
/D
- Jimmy Johansson
Hur funkar SSK's system för förseningar?Papa D skrev:Man kan ju åxå förbereda lottningen innan... Man har ju alla listor i god tid..
/D
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Bumpar upp detta då det snabbt försvann in i dimman med försenings problemet. Tänkte mest att det stod september på uppdragen så ville bara kolla om de är pågångLillen skrev:Hur går det med uppdragen?
Det är ju flera dagar kvar av september, ju 
En bild säger mer än 1000 kaniner
Jo det är klart. Men inte mångaimp skrev:Det är ju flera dagar kvar av september, ju