Wraithlord magnetisering
-
WarriorsOfTheLight
Wraithlord magnetisering
Hej! Har köpt en wraithlord till min nybildade eldar arme och har funderat på att magnetisera den. Förhoppningsvis kommer jag hitta gratis magneter på eget vis, men om inte så är fallet vill jag gärna ha tips på någon hemsida eller affär som man kan köpa magneter på.(Jag bor i stockholm). Jag vill gärna ha lite tips på hur man magnetiserar på ett bra vis.
Tack på förhand.
Tack på förhand.
"We make you look like grots"
Re: Wraithlord magnetisering
har för mig att dom kommer göra en magnet bestälning på RT forumet, http://roguetrader.nu/forum/ men hur pass hard core vill du magneta den.
jag har magneter i alla vapen armar och händer för att kunna bytta ut mitt svärd.
jag har magneter i alla vapen armar och händer för att kunna bytta ut mitt svärd.
becon är ganska roligt.
Magneter kostar bara omkring 1 kr/styck, inklusive frakt, så det är inte så oöverkomligt att köpa.
Var det Axel som hade Wraithlords som var magnetade i i stort sett samtliga leder? Det blev i vilket fall jätteroligt om man la delarna från några stycken i en låda och skakade lite. 
haha jag kan tänka mig att den komme ut som ett block mongo då 
becon är ganska roligt.
- speedfreek
lillJocke har också en WL som exploderar när man tappar den...HeadWar skrev:Var det Axel som hade Wraithlords som var magnetade i i stort sett samtliga leder? Det blev i vilket fall jätteroligt om man la delarna från några stycken i en låda och skakade lite.
Samt har sjukt rolig hållning.speedfreek skrev:lillJocke har också en WL som exploderar när man tappar den...HeadWar skrev:Var det Axel som hade Wraithlords som var magnetade i i stort sett samtliga leder? Det blev i vilket fall jätteroligt om man la delarna från några stycken i en låda och skakade lite.
Det roligaste med magneter än så länge är ändå den rhinon som sattes ihop med nästan bara magneter. Bra de riktigt små delarna limmades ihop. Sen kunde man trycka ihop den så att den belv platt och ibland så studsade den tillbaka till den ursprungliga formen, men oftast så hade den muterat en del på vägen.
En bild säger mer än 1000 kaniner
det är ingen som har satt in elektromagneter i sin rhino för att med en enkel knapp få den wrecked?
Ja' än't bittä'!
-
WarriorsOfTheLight
Ursäkta sent svar. Kan ni nämna något ställe där man kan köpa magneter hyfsat billigt på något säkert ställe.
Jag ska ha ett sword och en BL nu men senare hade jag tänkt och byta ut svärdet mot en ELM.
Jag ska ha ett sword och en BL nu men senare hade jag tänkt och byta ut svärdet mot en ELM.
"We make you look like grots"