40k Touren

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Re: 40k Touren

Inlägg av DHettNeck »

Coolaste listan på länge!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

Approved!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

jag kan inte släppa den här tråden, jag fattar inte vad det är som händer?

-är det inte komptröskel 10 på touren?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Halvar

Inlägg av Halvar »

ja och? vissa spelar det de vill spela, inte bara för att vinna.
sen är det en prestige i sig att inte komma sist med en oostig lista bland apostiga listor.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
n00bn

Inlägg av n00bn »

Gonka Koff skrev:jag kan inte släppa den här tråden, jag fattar inte vad det är som händer?
Då är vi två Gonka. Jag har suttit och stirrat på skärmen nu i timmar. Jag förstår ingenting.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Liten applåd...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Flychten

Inlägg av Flychten »

Gonka Koff skrev:jag kan inte släppa den här tråden, jag fattar inte vad det är som händer?

-är det inte komptröskel 10 på touren?
Om man läser i Touren tråden under turneringar tror jag man förstår.

Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet

the godfather

Inlägg av the godfather »

Flychten skrev:Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
trist attityd.
tvärtom, nu känner man nästan för att åka. det kan ju bli roliga matcher istället för den grisfest du efterlyser.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Flychten skrev: Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
Touren är en slags elitturnering, men det betyder inte att man måste åka dit med den absolut vassaste listan och med ett "win at all cost" tänk, även om formatet främjar det. Det är inget fel med att åka dit med en latjo-lista för att ha lite skoj och se hur man klarar sig mot det värsta med en ganska snäll lista.
Alexander Merinen

Jacke

Inlägg av Jacke »

Zurken skrev:
Flychten skrev: Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
Touren är en slags elitturnering, men det betyder inte att man måste åka dit med den absolut vassaste listan och med ett "win at all cost" tänk, även om formatet främjar det. Det är inget fel med att åka dit med en latjo-lista för att ha lite skoj och se hur man klarar sig mot det värsta med en ganska snäll lista.
Med den inställningen har man allt att vinna och inget att förlora :) Det är alltid kul att vara underdog.

Skriv svar