Joakim skrev:Kan också säga att en av anledningarna till att jag inte vill spela en extremlista är mycket för att det blir ett väldigt sten sax påse-moment som jag inte alls tycker om. ...... Jag tror att om jag spelar något som ger mig en utmaning och som är stabil så kommer det att ge flera jämnare matcher än om jag spelar en komp 10 lista.
Okej, det verkar som om att jag missuppfattat motivet och inställningen fullkomligt. Skönt, ledsen för att jag tog till provokationer för att få reda på hur du tänker.
Jag inser att vi tänker fullständigt olika om vad som är "balanserat" och hur en potentiell vinnarlista till touren ser ut. Jag tycker till exempel att det är din lista som är "extrem" och obalanserad. Jag har också den uppfattningen att kompen påverkar arméer på det sättet att det blir lättare att göra balanserade listor alteftersom kompen sänks.
Kanske har jag fel när jag tror att inte ens du kommer vinna en enda match med den här listan. Det är just det jag tycker är synd, för att touren skall bli riktigt lyckad krävs det att LillJocke är i form och spelar brallorna av folk! Jag inser att det inte verkar så över internet, men mitt motiv för att tjata i den här tråden är att hjälpa en polare.
Och en sak till Lego; det är inte så inihelvete viktigt för alla det här med att kriga med plastfigurer, det är ungefär lika oviktigt som fotbolls-vm, aktiebörsen eller riksdagsvalet, men personligen är jag mest intresserad av leksakskrig, försök inte påstå att jag har fel!