The flesh garden

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Clara
Inlägg: 143
Blev medlem: 19 nov 2008, 23:27
Ort: Uppsala

Re: The flesh garden

Inlägg av Clara »

Tjusigt, speciellt de lila knapparna på reavers... det blir så mycket finare när man ger detaljer lite kärlek.

Du har tuff basning, men jag hoppas att reaversarna också blir basade, genomskinliga flygbaser till dem ser lite ofärdigt ut.

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: The flesh garden

Inlägg av Excessus »

Ser trevligt ut! Ska bli spännande att se mr. mysbyxor bli målad! :)


Läste titeln och funderade på om din Haemonculus kommer namnges till Flesh Gordon... :P
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: The flesh garden

Inlägg av Claimh_Solais »

Excessus skrev:Ser trevligt ut! Ska bli spännande att se mr. mysbyxor bli målad! :)


Läste titeln och funderade på om din Haemonculus kommer namnges till Flesh Gordon... :P
ja mr.mysboxor ligger grundmålad nu , och ser redan bättre ut
ahahah jaa då få han heta Flesh gordon nu så är det officiellt , han ska få två bröder till dok
så kom på namn till dom sen xD


Clara skrev:Tjusigt, speciellt de lila knapparna på reavers... det blir så mycket finare när man ger detaljer lite kärlek.

Du har tuff basning, men jag hoppas att reaversarna också blir basade, genomskinliga flygbaser till dem ser lite ofärdigt ut.
tackar , jo ville egentligen göra att dom lyser men jag kan fan inte få det snyggt så fick bli mer så
och jo funderar på att basa alla reavers faktiskt

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: The flesh garden

Inlägg av Claimh_Solais »

Här kommer lite nytt till mina DE

Haemonculus nr 2 har inget namn ingen som har en ideé
konverterad av gamla urien och green stuff rätt nöjd faktiskt med tanke på att jag fick skulptera om så mycket
Bild

Och är har vi mr.flesh gordon som han nu heter i bättre bild
även min första målade Fincast modell , måste säga att jag gillade att måla fincast
Bild
Bild

enjoy , nu är det mr.mysboxa som ska målas klart :lol:

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: The flesh garden

Inlägg av Mutt »

Är han bygd från uri-en borde han heta uri-tva.

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: The flesh garden

Inlägg av Claimh_Solais »

Då laddar jag upp lite nytt som kanske väcker intresset för min målning
tycker jag får dåligt med kommentarer här :cry:

men nu är iaf MR.MYSBYXA klar hoppas målningen väger upp byxorna
han är den första av 6(kanske 8) grotesqs så han är lite av ett experiment , men den duger hoppas jag
Bild
Bild

och här är dom två första av mina scourges älskar dom här modellerna(fast rätt jobbiga att måla)
Bild

enjoy

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: The flesh garden

Inlägg av Serpent »

Jag tycker att Mr. Mysbyxas byxor i och med målningen ser mer ut som worker pants. Väl jobbat!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: The flesh garden

Inlägg av The Gretchin »

Håller med Serpent. Det var inga mysbyxor alls ju. ;)
Snyggt målat!
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Användarvisningsbild
Styranimon
Inlägg: 745
Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39

Re: The flesh garden

Inlägg av Styranimon »

En awesome Grotesque, gillar metallen som sticker ut mellan huden :)
Nice Scourges också ;)
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

BoBo
Inlägg: 326
Blev medlem: 23 aug 2010, 09:10

Re: The flesh garden

Inlägg av BoBo »

ser riktigt nice ut!
Vill se mer :)

Skriv svar