The flesh garden
Re: The flesh garden
Tjusigt, speciellt de lila knapparna på reavers... det blir så mycket finare när man ger detaljer lite kärlek.
Du har tuff basning, men jag hoppas att reaversarna också blir basade, genomskinliga flygbaser till dem ser lite ofärdigt ut.
Du har tuff basning, men jag hoppas att reaversarna också blir basade, genomskinliga flygbaser till dem ser lite ofärdigt ut.
Re: The flesh garden
Ser trevligt ut! Ska bli spännande att se mr. mysbyxor bli målad! 
Läste titeln och funderade på om din Haemonculus kommer namnges till Flesh Gordon...
Läste titeln och funderade på om din Haemonculus kommer namnges till Flesh Gordon...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: The flesh garden
ja mr.mysboxor ligger grundmålad nu , och ser redan bättre utExcessus skrev:Ser trevligt ut! Ska bli spännande att se mr. mysbyxor bli målad!
Läste titeln och funderade på om din Haemonculus kommer namnges till Flesh Gordon...
ahahah jaa då få han heta Flesh gordon nu så är det officiellt , han ska få två bröder till dok
så kom på namn till dom sen xD
tackar , jo ville egentligen göra att dom lyser men jag kan fan inte få det snyggt så fick bli mer såClara skrev:Tjusigt, speciellt de lila knapparna på reavers... det blir så mycket finare när man ger detaljer lite kärlek.
Du har tuff basning, men jag hoppas att reaversarna också blir basade, genomskinliga flygbaser till dem ser lite ofärdigt ut.
och jo funderar på att basa alla reavers faktiskt
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: The flesh garden
Här kommer lite nytt till mina DE
Haemonculus nr 2 har inget namn ingen som har en ideé
konverterad av gamla urien och green stuff rätt nöjd faktiskt med tanke på att jag fick skulptera om så mycket

Och är har vi mr.flesh gordon som han nu heter i bättre bild
även min första målade Fincast modell , måste säga att jag gillade att måla fincast


enjoy , nu är det mr.mysboxa som ska målas klart
Haemonculus nr 2 har inget namn ingen som har en ideé
konverterad av gamla urien och green stuff rätt nöjd faktiskt med tanke på att jag fick skulptera om så mycket

Och är har vi mr.flesh gordon som han nu heter i bättre bild
även min första målade Fincast modell , måste säga att jag gillade att måla fincast


enjoy , nu är det mr.mysboxa som ska målas klart
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: The flesh garden
Då laddar jag upp lite nytt som kanske väcker intresset för min målning
tycker jag får dåligt med kommentarer här
men nu är iaf MR.MYSBYXA klar hoppas målningen väger upp byxorna
han är den första av 6(kanske 8) grotesqs så han är lite av ett experiment , men den duger hoppas jag


och här är dom två första av mina scourges älskar dom här modellerna(fast rätt jobbiga att måla)

enjoy
tycker jag får dåligt med kommentarer här
men nu är iaf MR.MYSBYXA klar hoppas målningen väger upp byxorna
han är den första av 6(kanske 8) grotesqs så han är lite av ett experiment , men den duger hoppas jag


och här är dom två första av mina scourges älskar dom här modellerna(fast rätt jobbiga att måla)

enjoy
Re: The flesh garden
Jag tycker att Mr. Mysbyxas byxor i och med målningen ser mer ut som worker pants. Väl jobbat!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- The Gretchin
- Inlägg: 674
- Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04
Re: The flesh garden
Håller med Serpent. Det var inga mysbyxor alls ju.
Snyggt målat!
Snyggt målat!
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
- Styranimon
- Inlägg: 745
- Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39
Re: The flesh garden
En awesome Grotesque, gillar metallen som sticker ut mellan huden 
Nice Scourges också
Nice Scourges också
Re: The flesh garden
ser riktigt nice ut!
Vill se mer
Vill se mer