Vad har du målat osv idag?
- Styranimon
Re: Vad har du målat osv idag?
Lika snygg som dina andra vargar 
Tack tack! *bugar*
Fungerar bygget av Combi-Plasma (halv Storm Bolter+Plasma Pistol)?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vet inte riktigt. Ser mer ut som en ''Plasma Bolter''. Jag vet inte hurdant fluffet är och dy, men jag gillar när det ser ut som om vapnet kan skjuta just ett skott. Ditt ser ut att kunna skjuta flera.Serpent skrev:Tack tack! *bugar*
Målningsjobbet är dock som vanligt, utsökt.
Jag har byggt åtta kombiplasmor varav hälften är storm-bolters med inkarvad plasmagun/pistol, ungefär som din, och hälften vanliga bolters med underslung halv plasmapistol. Jag tycker stormboltervarianten blir lite snyggare (fast jag gillar att de är lite olika eftersom det förmodligen handlar om tusenåriga klenoder som byggts i olika eror av olika järnpräster). Så jag tycker absolut att din funkar.
Dunderhammardags!
Skölddetalj
Rear view.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Hammare
Top view.
Väldigt WIP, men detta är vad jag har hunnit med idag(läs igår). Tanken är att det ska va schysst TT.
Översiktsbild

Detaljbild, svärd

Samt målat sen tidigare:

Översiktsbild

Detaljbild, svärd

Samt målat sen tidigare:

Wave Serpenten såg helt OK ut, men jag tycker att vapnen borde ha en annan färg, så att de syns. Komplementfärger är bra grejer!
@Serpent, har bytt ut starcannon mot bright lance som är benfärgad.