Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
Re: Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
Jag som har skrivare i två dagar till undrar samma sak...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vad händer om en spelare i ens lag måste hoppa av?
Om vi hittar en ersättare åt hans plats, måste han spela exakt samma armelista som skickades in för listkoll, eller kan vi byta arme? Vi kan se till att den inte kompar mycket annorlunda?
Om vi i värsta fall inte skulle hinna fixa en ersättare, finns det lokala spelare på plats som kan hoppa in? Vi utlovar mycket fotmassage och billig öl!
Om vi hittar en ersättare åt hans plats, måste han spela exakt samma armelista som skickades in för listkoll, eller kan vi byta arme? Vi kan se till att den inte kompar mycket annorlunda?
Om vi i värsta fall inte skulle hinna fixa en ersättare, finns det lokala spelare på plats som kan hoppa in? Vi utlovar mycket fotmassage och billig öl!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Det bästa vore väl om ni kunde låna den avhoppade spelarens armé?
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/
- Jimmy Johansson
Michael har lovat att pilla med listorna ikväll.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
-
jockelinde
- Kontakt:
Jag hade inte tänkt spela bsk, men nu har det visat sig att jag kommer vara gräsänkling den helgen, och skulle därför möjligen kunna agera inhoppare. Vad är det för lista som ska ersättas? Vad är det för komp som ska matchas om jag får spela egen armé?benmannen skrev:Vad händer om en spelare i ens lag måste hoppa av?
Ojoj. Kanon, det är en Necons arme som kanske ska bytas ut men vi vet inte säkert än. Kan vi prellboka dig så återkommer jag snarast snarast! Det kanske löser sig för honom... Vi kan i såntfall nog låna hans arme om du kan tänka dig att spela Necrons. Den kompar 44...jockelinde skrev:Jag hade inte tänkt spela bsk, men nu har det visat sig att jag kommer vara gräsänkling den helgen, och skulle därför möjligen kunna agera inhoppare. Vad är det för lista som ska ersättas? Vad är det för komp som ska matchas om jag får spela egen armé?benmannen skrev:Vad händer om en spelare i ens lag måste hoppa av?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
en liten praktisk fråga. Har det lite smalt med bussar och har bara en halvtimme att ta mig till konventet från bussen. Kommer ni vara i biblioteket och spela? och är anmalningen precis vid bankomaten som vanligt? Vill bara dubbelkolla så att jag inte kommer fel med så lite tid på mig.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Nån som vet vad det är för adress?
En bild säger mer än 1000 kaniner
- Jimmy Johansson
Vi spelar vid Biblioteket ja. Jag antar att anmälan är där den brukar.Tadaotoko skrev:en liten praktisk fråga. Har det lite smalt med bussar och har bara en halvtimme att ta mig till konventet från bussen. Kommer ni vara i biblioteket och spela? och är anmalningen precis vid bankomaten som vanligt? Vill bara dubbelkolla så att jag inte kommer fel med så lite tid på mig.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Adress:
Allegatan 1
50332 Borås
http://maps.google.se/maps/place?cid=15 ... tQa3qa2kDw
Om vi har personal så ska vi fixa en reception speciellt för figurspelarna i Sandgärdet. Går det inte logistiskt sett, så kommer vi kontrollera band under lördagen, så försök att fixa inträdet till dess
Allegatan 1
50332 Borås
http://maps.google.se/maps/place?cid=15 ... tQa3qa2kDw
Om vi har personal så ska vi fixa en reception speciellt för figurspelarna i Sandgärdet. Går det inte logistiskt sett, så kommer vi kontrollera band under lördagen, så försök att fixa inträdet till dess