Adepticon - Intresse
Re: Adepticon - Intresse
jag 100%ar!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Lillen kommer komma!! Kanske hinner träna upp mig igen med necrons om de blir något bra. Vad kostar ett sånt här kalas så man vet hur mycket man ska lägga undan. 
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
Såg det nu.
Orkade inte skrolla tillbaka i tråden 
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
-
Gonka Koff
Förra året kostade det 10k om man bortser från lite mer utflippade utgifter. Det verkar som att flyget kommer kosta lite mer i år, så kanske 12?
Förra året fick vi hjälp av en polare till mig med flygbiljetter och "visum" mm. Då hade jag ett aktiebolag och kunde trixa till priserna lite. I år är jag privat, så några trix blir det inte, men jag har ändå kontaktat Mats för att se vad han kan fixa för pris. Det kommer troligen kosta ungefär 400 spänn mer än en vanlig "lägsta-pris" internetresebyrå, men å andra sidan kan han ordna så att alla sitter bredvid varandra samt se till att vi har alla papper i ordning. Jag återkommer med mer info, och sen kan den som vill boka resan via mig/Mats.
Förra året fick vi hjälp av en polare till mig med flygbiljetter och "visum" mm. Då hade jag ett aktiebolag och kunde trixa till priserna lite. I år är jag privat, så några trix blir det inte, men jag har ändå kontaktat Mats för att se vad han kan fixa för pris. Det kommer troligen kosta ungefär 400 spänn mer än en vanlig "lägsta-pris" internetresebyrå, men å andra sidan kan han ordna så att alla sitter bredvid varandra samt se till att vi har alla papper i ordning. Jag återkommer med mer info, och sen kan den som vill boka resan via mig/Mats.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Ring gärna mig någon dag och prata om resan, jag kanske kommer göra 1 vecka extra i USA
imorgon öppnar adepticon pre registration.. kan inte alla som registrerat sig, hojta till här..
De lönar sig verkligen att registrera sig i tid, man får jätte fin goodiebag
/D
De lönar sig verkligen att registrera sig i tid, man får jätte fin goodiebag
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Första laget är anmält! (Jag, Jocke, Richard och Papa D).
Se nu till att fixa ihop lag och anmäl er!
Förra året tog biljetterna till singles championship slut ganska fort, så glöm inte att anmäla er till det också!
Se nu till att fixa ihop lag och anmäl er!
Förra året tog biljetterna till singles championship slut ganska fort, så glöm inte att anmäla er till det också!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Richard Bo Elof Petersson - anmäler sig ! Yeeeeehaaaaaa !
Finns runt 12000 Tickets kvar, skall bli roligt att se hur många som finns kvar imorgon...
Finns runt 12000 Tickets kvar, skall bli roligt att se hur många som finns kvar imorgon...
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén