Adepticon - Intresse

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Användarvisningsbild
Papa D

Re: Adepticon - Intresse

Inlägg av Papa D »

Anmäld i single. Whoo haa
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

David Gustavsson
Olof Esters
Jimmy Hesselberg
Snot

Bilda ett lag? Jag jag anmäla det?
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Snot skrev:David Gustavsson
Olof Esters
Jimmy Hesselberg
Snot

Bilda ett lag? Jag jag anmäla det?
Om alla i det laget svarar ja så snmäler jag mig till hela skiten, men får vi inte något lag då hoppar jag nog.

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Jimmy betald och anmäld... Letar lag.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Tirumbar

Inlägg av Tirumbar »

Klart ni skall med !

/Richard.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Om Jimmy vill vara med oss så behöver vi ju bara grönt ljus frå olof oxå så har vi vårt lag.

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

olof bangar...

Lennart and ovesen sa med..

/D

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Jag är anmäld:

Då har vi i laget:
Snot
David G
Jimmy H

Vem mer????

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Gonka Koff skrev:Förra året kostade det 10k om man bortser från lite mer utflippade utgifter. Det verkar som att flyget kommer kosta lite mer i år, så kanske 12?

Förra året fick vi hjälp av en polare till mig med flygbiljetter och "visum" mm. Då hade jag ett aktiebolag och kunde trixa till priserna lite. I år är jag privat, så några trix blir det inte, men jag har ändå kontaktat Mats för att se vad han kan fixa för pris. Det kommer troligen kosta ungefär 400 spänn mer än en vanlig "lägsta-pris" internetresebyrå, men å andra sidan kan han ordna så att alla sitter bredvid varandra samt se till att vi har alla papper i ordning. Jag återkommer med mer info, och sen kan den som vill boka resan via mig/Mats.
Gäller detta fortfarande? Puss!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

theWatchman skrev:
Gonka Koff skrev:Förra året kostade det 10k om man bortser från lite mer utflippade utgifter. Det verkar som att flyget kommer kosta lite mer i år, så kanske 12?

Förra året fick vi hjälp av en polare till mig med flygbiljetter och "visum" mm. Då hade jag ett aktiebolag och kunde trixa till priserna lite. I år är jag privat, så några trix blir det inte, men jag har ändå kontaktat Mats för att se vad han kan fixa för pris. Det kommer troligen kosta ungefär 400 spänn mer än en vanlig "lägsta-pris" internetresebyrå, men å andra sidan kan han ordna så att alla sitter bredvid varandra samt se till att vi har alla papper i ordning. Jag återkommer med mer info, och sen kan den som vill boka resan via mig/Mats.
Gäller detta fortfarande? Puss!
Självklart! ... och puss på dig med!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar