Adepticon - Intresse

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Tirumbar

Re: Adepticon - Intresse

Inlägg av Tirumbar »

Jag är rätt flexibel.

Jag gillar en buildup snarare än en nervarvning, dvs jag menar att jag hellre är där innan och festar/turistar än att ta det efteråt. Men its all good, så vi kör så som folk vill ha i allmänhet.

Alright Lombard... here we come !
Jag vill åka nu ! :)
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Ja kan tänka mig en vecka eller en och en halv konvent + semester all in all. Om vi semestrar före eller efter spelar mindre roll.

Poet

Inlägg av Poet »

Personligen undrar jag varför vi heter "Papa D's nemesis" när vi är i USA? :P Iof kul me broderligt hat.. men men :P

Vore ju najs att bo centralt under semestern.. om vi ska rajja och se stan? Under konventet vore ju nörd-hotellet smutt.

Brorsan hade ju några bra tankar angående semester före/efter konventet.. utifrån erfarenhet som jag förstod. Dela dina tankar, Broder!

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Jag är också flexibel, men skulle gärna undvika att resa hem i samma vraktillstånd som förra året, så minst en rejäl sovmorgon på måndagen eller helst hem på tisdagen om vi skall semestra innan. En annan fördel att starta med konventet är att de som inte varit där förut skall slippa höra på allt babbel om hur det var förra året. Om resan istället fortsätter efteråt har vi gott om tid att berätta rövarhistorier om hur Amerikaner ägts upp till höger och vänster.

Angående namn hade jag hoppats på att det andra laget skulle heta Swedish Invasion: Wave Two. Fast å andra sidan är det lite fluffigt att LBK-pojkarna förföljer stackars PapaD över Atlanten i sin iver att förgöra honom!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Lillen skrev:Jörgen kommer inte. Det är jag nästan 100% säker på.
Stämmer bra det, i dagsläget ser det inte ut som jag kan åka till USA och ha roligt :(

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

Jimmy: jag funderade på team pedostache först, men vi hade typ 10sek på oss att välja ett namn :) så jag tog något som inte blir "fel" iaf
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Snot skrev:Jimmy: jag funderade på team pedostache först, men vi hade typ 10sek på oss att välja ett namn :) så jag tog något som inte blir "fel" iaf
Vi kan nog mejla o ändra till något annat... men att hete wave two låter fel. Vi bör ju heta något med etta då vi är det bästa laget.

Som Snot förklarade så var det det enda han kunde komma på på 10s o det tycker jag va bra gjort! Eloget till Snot som fixade oss en plats i lagtuneringen!!!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Nog vet väl du att andra vågen kan vara starkare än den första? Första vågen är ju för det mesta grots, gaunts eller guardsmen.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Eller Deathwing eller 6 dreads i pods...

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Gonka Koff skrev:Nog vet väl du att andra vågen kan vara starkare än den första? Första vågen är ju för det mesta grots, gaunts eller guardsmen.
Jo det är ju sant, sen vet ju alla att tvåan alltid är bäst ;)

Skriv svar