Han fegade ur, upp till bevis i Linköping!Leidermark skrev: Hade David en "fin kuk" då?
Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
Re: Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
- theWatchman
Ja lovar att visa den för dig.pära skrev:Han fegade ur, upp till bevis i Linköping!Leidermark skrev: Hade David en "fin kuk" då?
- speedfreek
Den är ungefär lika luden som din brors...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Alltså, lite nivå på diskussionen tack. Jag vill minnas att det var ett väldigt liknande ämne som diskuterades för ett år sen som ledde till att användare bannades från forumet. Ja, det var ett hot. Skärp er!
Det jag tyckte i allmänhet var att om man bara vill slöspela för att det är kul att leka lite med tennsoldater och slå tärning, så blir det väldigt jobbigt när man spelar mot någon som spelar för att vinna turneringen. Jag förstår båda inställningarna. Bland annat kan, som i vårt fall, LoS-systemet ställa till problem. Jag accepterar att man nästan alltid ser allt med TLoS, men när det gäller att kolla cover eller ej blir det en jäkla massa meck som tar sjukt mycket tid i movement-fasen. Om man då är av inställning 1 blir det lite tröttsamt, och ibland obegripligt. Det hade varit trevligt med både en tävlingsturnering och en casual-turnering.Leidermark skrev:Erik fick som han ville, jag bryr mig inte så mycket. Bättre att lägga sig än att stå och tjata i dödagar, annars så hinner ju inte alla mina stealers fleeta ikapp resten av arménpära skrev:Jag pekar inte ut någon särskild, det är en generalisering. Det finns massa trevliga och generösa spelare i Sverige, både i top30 och därunder. Det finns dryga personer både i top30 och därunder.
Sen spelar det också viss roll hur väl man känner sin motståndare, communityn är inte så stor men har man spelat på turneringar i 5-10 år får man en lite annan relation till folk. Ett exempel som nu spontant dök upp och som jag inte vet hur relevant det är är när du Daniel och Erik i vårt lag lirade och det var nån mätgrej och shooting där ni hade helt olika förhållningssätt, jag minns inga detaljer. Jag har absolut inget emot dig Daniel, exemplet bara dök upp i huvudet nu.
Det låter som jag skitgnällig, så är det absolut inte - jag hade en jättetrevlig helg och det var inget strul i någon av mina matcher! Det var mest reflektioner från husbilen och hotellet!![]()
/fin kuk![]()
Och några gubbar kom faktiskt undan :p
Grattis till Linköpingspågarna! För övrigt lät det på husbilarna som om de tänkte spela nästa år...
"Dom kallar mig Gud."
Mutt skrev:Om någon råkar sitta på ett extra ork codex efter BSK så saknar mitt lag ett sådant.