Hallå allihoppa!
Har nu bestämt mig för att sälja av det Imperial Guard jag har till 40k, vilket till större del består av en hög med monterade/delvis monterade/omonterade fordon. Här har vi vad som ska säljas med beskrivningar. Bilder kan fixas för den som är intresserad men inte föräns efter helgen:
2 Chimeras -den ena har inte fått turreten ihopsatt eller fått tracks än, den andra fullt monterad. Alla bitar som behövs kommer med (och förmodligen lite till)
Hellhound/Devil Dog/Banewolf - Helt omonterad
Valkyrie - Allt utom vapnen under vingarna och glaset monterat. Insidan av bakdelen målad. Är bra gjort men om man vill måla eget så är det lätt att spraya över. Alla bitar medföljer.
Leman Russ Demolisher - Helt monterad, extra bitar medföljer.
2 Leman Russ Battle Tanks - Den ena till större del omonterad (bara de två första bitarna ihopsatta) och den andra ihopsatt, konverterad och målad. Den andra slängs med billigare pga konverteringarna. De är av den tidigare varianten. Extra bitar följer med. Bilder på den målade återfinns här: http://refraintofsanity.blogspot.com/2010/01/tank.html
Basilisk - Bara bitar av chassit ihopsatt, resten följer med i bitar. Den tidigare varianten.
Lite random IG bitar - allt ifrån Guardsmen till alla extrabitar till fordonen.
Och vad vill jag ha för detta? Nypris ligger på ca 2900kr, så jag önskar mig 1750kr. Tänk efter, detta är 8 Vehicles som hamnar på lite över 200kr st, och förutom den målade LRBT'n och den inre målningen på Valkyrien är dom i nyskick.
Svara här, PM'a eller skicka ett mail till paul_svensson@hotmail.com om du är intresserad!
Priset kan förhandlas.
Ha det gött!
Säljes: IG Vehicles i mängder!
Moderator: Katarsis
Re: Säljes: IG Vehicles i mängder!
Jag e intresserad av allt utom russarna då jag har 13 hemma och basilisken då jag redan har 3.
Jag skulle kunna köpa allt om nån vill köpa russarna och bassen av mig.. eller om nån vill köpa allt så köper jag loss plan, banewolf och chimeror... så får köparen av "allt" behålla alla lösa bitz typ.
/D
Jag skulle kunna köpa allt om nån vill köpa russarna och bassen av mig.. eller om nån vill köpa allt så köper jag loss plan, banewolf och chimeror... så får köparen av "allt" behålla alla lösa bitz typ.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag köper gärna din Banewolf.
Råkar du ha vanliga lasgunarmar till Cadians är jag intresserad av såna också.
Hör gärna av Papa D ang. omonterade russar också...
Råkar du ha vanliga lasgunarmar till Cadians är jag intresserad av såna också.
Hör gärna av Papa D ang. omonterade russar också...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Om ingen är intresserad av russarna eller russ så kan jag tänka mig ninja en eller båda, dock inte intresserad av bassen.
Hmm, jag är lite sugen på russarna + bassen. Typ 850+frakt för det?
Sorry för att det tog så lång tid att svara! Dom blev sålda till någon ganska direkt.
Om någon mod har möjlighet så kan dom väl dra bort tråden så den inte ligger och skräpar.
Om någon mod har möjlighet så kan dom väl dra bort tråden så den inte ligger och skräpar.
Jag har tre (3) RUSSAR till salu, ev. även basilisk
Russarna är alla Battle Tanks med Lascann utan sponsons. Har en del bitz jag skickar med oxo. INTERNA!
Russarna är alla Battle Tanks med Lascann utan sponsons. Har en del bitz jag skickar med oxo. INTERNA!
Vad ska du ha för russarna?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime