I mitt kök luktar det köttfärsröra...speedfreek skrev:Vad har du använt för hårspraystrick?
I mitt kök luktar det pensellackade krixmaskinmetallgubbar.
Jag har för övrigt målat lite på en IG-bil. Bil kommer i målarbloggtråden när den är klar.
I mitt kök luktar det köttfärsröra...speedfreek skrev:Vad har du använt för hårspraystrick?
I mitt kök luktar det pensellackade krixmaskinmetallgubbar.
Han har väl utmärkt sig på ett häftigt sätt..?speedfreek skrev:Precis detta undrade jag också.fjugin skrev:Vad skiljer honom från dom vanliga killarna? Och ser han inte lite ung ut för att vara erfaren wolf guard i 13:de kompaniet? Mer skägg på veteranerna!Serpent skrev:Här kommer första nya medlemmen i kommande enheten med Wolf Guards:
Får vilka spolingar som helst vara vargvakter nu för tiden?
Han borde ha vaktskägg/syltburk, inte padawanfläta.
Och är det något med rustningen som gör honom mer pimp?
Eller det kanske det inte ens ska vara?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tackar.speedfreek skrev:Gubbigare = bättre!
Antagligen en burk som man har sylt i. Om det nu inte har med handboll att göra.Serpent skrev:Vad fan är en syltburk?