Nä, det är en guökbuök.imp skrev:Antagligen en burk som man har sylt i. Om det nu inte har med handboll att göra.Serpent skrev:Vad fan är en syltburk?
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Jo, därför jag var inne på handbollSamuel skrev:Nä, det är en guökbuök.imp skrev:Antagligen en burk som man har sylt i. Om det nu inte har med handboll att göra.Serpent skrev:Vad fan är en syltburk?
Ja, ja, precis som Kaniner i fickan menar du?speedfreek skrev:Samma sak som vaktskägg!
En bild säger mer än 1000 kaniner
Vaktskägg kan jag förstå... Typ mycket skägg = gammal = Wolf Guard. Men syltburk..? Assault Cannon kommer på nästa Terminator (troligen klar i veckan), men det känns inte riktigt som det är det du menar.
Är det här nån sorts GAST-dialekt jag inte känner till?
Är det här nån sorts GAST-dialekt jag inte känner till?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Nästan alla vakter på uteställen har samma sorts skägg.
Det ser ut som om man stoppat ansiktet i en syltburk.
Vaktskägg = syltbuk = skägget pojkvaskervargvakten borde ha.

Ett sånt skägg som jag har, alltså... Just skägg är jag redigt oskillad på att skulptera, så vi får se om det blir nåt med det.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Borde du inte lagt den i "posta-bild-på-dig-själv-tråden"?!speedfreek skrev:Nästan alla vakter på uteställen har samma sorts skägg.
Håller på att testa mig fram till ett färgschema för mina Flesh tearer scouts, det här är första WIP bilden på en provmodell.

-
Bengtsson den yngre
Riktigt snyggt! lite vit brytfärg tror jag dock inte hade varit fel (typ squad/company/chapter marking)
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
-
bildsköne bengtsson
nej, men däremot grått tror jag skulle bli asbra! annars håller jag med lillbengan!Bengtsson den yngre skrev:Riktigt snyggt! lite vit brytfärg tror jag dock inte hade varit fel (typ squad/company/chapter marking)
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Det kommer att komma company markings och squad markings på den, men det gör jag sist när alla highlights och sånt är klart. Nu har den bara grundfärger, 1 skugga och en första higlight på det röda, bruna och ansiktet. Men nått som bryter av kommer definitivt att komma:)