Jag har som skrivet i min signatur mina Nids' och mina Space Marines som också ska bli hybrid-BA.
Jag kommer nog inte uppdatera så mycket inför jul, men jag tänkte börja med att bara fota Tyraniderna så långt jag kommit med dem.
Notera att alla Tyranidenheter inte är klara och att jag inte är så bra på att måla(än)
Ni får även ursäkta för bildernas halvdåliga kvalitet.
Genestealers;
De röda är en enhet, de gröna en enhet, och de gula en annan.





Fler bilder kommer snart, som sagt!
Dela gärna med er av era tankar och tips så att jag kan bli bättre!