Julcon3! söndag-18/12
Re: Julcon3! söndag-18/12
Är nog lättare om du säger vilka saker du/ni är intresserad/e av så kan vi som har hyffsad koll berätta vilken bok som gäller
-
Jesusrosemus
om inte annat vill jag säga så här.
När ni lägger upp era listor i tråden för det på borlänges forum (som jag kommer slänga upp under veckan) så får ni där skriva vilken bok ni använder regler ur till imperial armour saker.
och sen när man läser igenom varandras listor och så så får man påpeka om man ser en utdaterad bok eller så kommer jag säga till om det låtr det okej för folk?
Får också uppmana folk då till att om ni ska använda ia saker får ni passa på att lägga upp listorna i god tid
När ni lägger upp era listor i tråden för det på borlänges forum (som jag kommer slänga upp under veckan) så får ni där skriva vilken bok ni använder regler ur till imperial armour saker.
och sen när man läser igenom varandras listor och så så får man påpeka om man ser en utdaterad bok eller så kommer jag säga till om det låtr det okej för folk?
Får också uppmana folk då till att om ni ska använda ia saker får ni passa på att lägga upp listorna i god tid
-
Jesusrosemus
Kanske ska påpeka för folk som inte läser på borlänge forumet utan bara läser här att list-tråden är upplagd nu och att man ska lämna in listor senast torsdag 15/12. Utom om man har imperial armour saker/listor då ska man ha lagt upp dom innan 23.59 på måndag 12/12.
Här är länken till att lägga upp listorna. http://www.createforum.com/borlangekonf ... ngekonflik
Här är länken till att lägga upp listorna. http://www.createforum.com/borlangekonf ... ngekonflik
Senast redigerad av 1 Jesusrosemus, redigerad totalt 12 gånger.
Robert gustafsson
andreas solomonsson
anmäler sig
vad vi spelar får ni reda på när vi skcikar in listan har inte bestämt oss än
btw komp?'
andreas solomonsson
anmäler sig
vad vi spelar får ni reda på när vi skcikar in listan har inte bestämt oss än
btw komp?'
/Kickern
-
Jesusrosemus
Ni är anmälda kul att ni ville vara med 
nej ingen komp kommer användas.
nej ingen komp kommer användas.
Då det är några som åker från stockholm som inte varit på bridgens hus tidigare så tänkte jag att det kanske kan vara bra med en adress:
Ekorrstigen 5, Borlänge.
En liten kort vägbeskrivning:
Fortsätt rv70 norrut tills ni kommer till en rondell med en stor fotboll, fortsätt norrut på samma väg och vänd tillbaka söderut i nästa rondell. Sväng sedan av första höger efter rondellen efter ca 200m.
Om ni känner er vilse kan ni ringa mig på 070-0903351
Ekorrstigen 5, Borlänge.
En liten kort vägbeskrivning:
Fortsätt rv70 norrut tills ni kommer till en rondell med en stor fotboll, fortsätt norrut på samma väg och vänd tillbaka söderut i nästa rondell. Sväng sedan av första höger efter rondellen efter ca 200m.
Om ni känner er vilse kan ni ringa mig på 070-0903351
-
Jesusrosemus
1 Andreas Salomonsson
2 Robert Gustavson
3 Robin Kinnunen
4 Patrik Lunqvist
5 Andreas Eriksson
6 Mats Weingård
7 Stefan Fälltström
7 Matti Sirtola
7 Linus Lindgren
10 Hugo Calvia
11 Mattias Englund
12 Niklas Hedlund
13 Marcus Nilsson
14 Johan Broman
15 Petter Bengtson
16 Rasmus Detlofsson
16 Charlie Svensson
18 Marcus Lindström
Här har haft fullt upp så inte kunnat posta upp innan Razz
Vid prisutdelningen blev det även fel då jag räknat fel i all hast och Robin skulle kommit 3a men gick med på att Patrik kunde ta priset ändå.
Så ifall folk tycker det ser fel ut är det anledningen.
Får återigen tacka för en riktigt trevlig turnering och som sagt hoppas ni vill komma på fler turneringar i borlänge och även nästa års julcon.
2 Robert Gustavson
3 Robin Kinnunen
4 Patrik Lunqvist
5 Andreas Eriksson
6 Mats Weingård
7 Stefan Fälltström
7 Matti Sirtola
7 Linus Lindgren
10 Hugo Calvia
11 Mattias Englund
12 Niklas Hedlund
13 Marcus Nilsson
14 Johan Broman
15 Petter Bengtson
16 Rasmus Detlofsson
16 Charlie Svensson
18 Marcus Lindström
Här har haft fullt upp så inte kunnat posta upp innan Razz
Vid prisutdelningen blev det även fel då jag räknat fel i all hast och Robin skulle kommit 3a men gick med på att Patrik kunde ta priset ändå.
Så ifall folk tycker det ser fel ut är det anledningen.
Får återigen tacka för en riktigt trevlig turnering och som sagt hoppas ni vill komma på fler turneringar i borlänge och även nästa års julcon.
-
Gonka Koff
Whohooo! Dubbel RT i topp! Grattis!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Då Rasmus inte har skrivit här om det så tänkte jag att det var dags. När jag kollade slutresultaten så visade det sig att Rasmus hade missat på mina målningspoäng och att jag pga det skulle kommit 3a istället för 6a, men även utöver det glömt att räkna med de -10 poängen som Robert skulle ha fått för att lämna in sin lista för sent/byta lista efter sista datum för listor eller hur det nu var. Så egentligen skulle jag ha kommit 2a så det känns lite snopet 
Och Rasmus, har du rapporterat resultatet till Rapp än?
Och Rasmus, har du rapporterat resultatet till Rapp än?
ok, nu ser jag att resultatet är inrapporterat men det har blivit några fel:
Robert Gustavson ska egentligen vara Robert Gustavsson från stockholm som ligger på 31a plats i rankingen
Stefan Fälltström heter Stefan Fällström, från föreningen Dalcon och är felrapporterad båda senaste årens Julcon
Robert Gustavson ska egentligen vara Robert Gustavsson från stockholm som ligger på 31a plats i rankingen
Stefan Fälltström heter Stefan Fällström, från föreningen Dalcon och är felrapporterad båda senaste årens Julcon