Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
dom blev väldigt fäska tycker jag, fast jag hade nog velat ha dom mer sold bräna som rediga stekare 
becon är ganska roligt.
Denniz lär dig måla!!
*fnittrar bakom tangentbordet!*
*fnittrar bakom tangentbordet!*
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
Claimh_Solais
skitsnygga har inget att klaga på här inte
måste passa på att fråga hur higthligtar du det svarta ?
får aldrig till det så bra
måste passa på att fråga hur higthligtar du det svarta ?
får aldrig till det så bra
Tack ska ni ha!:)
Muffin: de opererar enbart nattetid, mina lömskingar. På dagen använder de "The emperors sunblocker 40.000";)
Claimh_Solais: gör den första highligten med Black grey (VMC), eventuellt med lite svart i , sedan går jag vidare med Blayck grey och tillsätter Ironhull grey (P3) ända upp till ren Ironhull grey. Vill jag av någon anledning gå längre än så börjar jag att tillsätta Ivory (VMC) till Ironhull grey.
Däremot så är det skitsvårt att få till det snyggt på svart, jag drar mig lite ibland för att måla stora svarta ytor, men det är också därför som jag nu gör en Flesh tearers armé med en massa DC marines (man måste träna, träna, träna).
Muffin: de opererar enbart nattetid, mina lömskingar. På dagen använder de "The emperors sunblocker 40.000";)
Claimh_Solais: gör den första highligten med Black grey (VMC), eventuellt med lite svart i , sedan går jag vidare med Blayck grey och tillsätter Ironhull grey (P3) ända upp till ren Ironhull grey. Vill jag av någon anledning gå längre än så börjar jag att tillsätta Ivory (VMC) till Ironhull grey.
Däremot så är det skitsvårt att få till det snyggt på svart, jag drar mig lite ibland för att måla stora svarta ytor, men det är också därför som jag nu gör en Flesh tearers armé med en massa DC marines (man måste träna, träna, träna).
Du kan använda German grey medWach på det så har du en bra gråsvart bas om du ska måla stora ytor 
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Hörde att man rtydligen ska ha såna här nu för tiden:

jag vet inte om jag egentligen gillar färgkombinationen men den bruna är så dov på något sätt att den tilltalar mig ändå. men jag skulle vilja se lite motorer och annat tjafs bakifrån innan jag ger dem två tummar upp.
Ja' än't bittä'!
Kreufeldt: Tror minsann det skulle bli ännubättre om du målade frontplåten & spoilern "bakvingen" i samma färg som dom
bakre sidovingarna!
bakre sidovingarna!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Lekte lite med ny införskaffade oljefärger.

@ Joppreck. Ser mycket bra ut.
Målar mina 2 extraskivor till GW-spelplanen. Ska bli najs att ha 2st 48x48 GW-spelplaner här hemma.
Målar mina 2 extraskivor till GW-spelplanen. Ska bli najs att ha 2st 48x48 GW-spelplaner här hemma.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.