Ungefär en miljon orker, med snikrot+Thraka i bakhåll och 10+10 stormboys.
30 Madboys, 30 'Ardboys 20+20 shootas, alla med klor, plus 10 lootas och tre kanoner.

Här har jag redan skjutit ut tre kanoner med två Ravagers och Hellions håller på med något smart flankande.
De vill lura bort madboysen så de kan bli bombade.
Restens skjuter på Lootas och shootas för att decimera avståndshoten så mycket det bara går.
Lootas lägger sig men flyr inte. Shootas skjuter tillbaka utan några avgörande resultat.
'Ard boys rusar framåt runt terrängen och galningarna jagar Hellions.
Eftersom jag "gjort en fälla" åt mad boys skjuter jag på dem med bombplanet och dödar väl strax under hälften.
Dessutom skickar jag dit 5 wyches och 5 incubi plus Hellions för att väva en enda stor närstrid tillsammans med shootas.
Sen skjuter Hellions på fel enhet, Mattias plockar casualties smart och helt plötsligt får inte Hellions vara med och leka.
Nu blir det 5+5 mot över 15 med FNP.
Desperat väver jag in 'ard boys också, i hopp om att hålla en runda och lyckas uppehålla dem.
Sen kommer det in en enhet storm boys och dödar alla Hellions. Baronen kastar en rökridå och flyr...

Lite senare har alla de offensiva alverna dött och nu är det återigen skytte som gäller för hela slanten.
Tom Vect är framme och kastar sina fräcka bomb på 'ard boys.
Bakom en sten långt bort försöker grotsen smyga fram till ett objektiv, men en Ravager och flygplanet åker dit och leker målvakter.
Även kommandos dyker upp där för att se till att ingen tar objektivet.
Sen är det lite rörigt i mitt huvud vad som händer på slutet, men det slutar iaf med skamvrån för Hellions, ingen närstrid för Vect och att bombplanet borde valt ett annat mål för sina bomber.
Vinner med 16-4 pga överlägsen mobilitet och skytte.