Ja, o hade jag orkat så hade jag oxå kört med dom... fast 2*12 stspeedfreek skrev:Trasig mall = trasiga armélistor
Vad har du målat osv idag?
- theWatchman
Re: Vad har du målat osv idag?
Idag går det långsamt, men grunden på ytterligare 5 Knäcktar är gjorda, hoppas på några till ikväll.
Mål all boltgun och wash på alla knäcktar när målartisdagen imorgon är gjord. Bilder kommer imorgon.
Mål all boltgun och wash på alla knäcktar när målartisdagen imorgon är gjord. Bilder kommer imorgon.
Senast redigerad av 1 Joakim, redigerad totalt 17 gånger.
Och där kom (kanske) den sista färgen på testbilen. Om nu Piraten gillar det gröna och var det sitter.
I give you...Chimeran! (Igen...) Snett bakifrån/uppifrån. Och framifrån, med en Heavy Flamer som bonus.
I give you...Chimeran! (Igen...) Snett bakifrån/uppifrån. Och framifrån, med en Heavy Flamer som bonus.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Och en rejäl bakifrånlook:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Önskar jag kunde ha gröna hjul på min bil jag med, hmm 
Dem senaste dagarna har jag byggt:
3x5 strike squads med varsin psycannon
5 paladiner med extra ost
8 deathcults
1 banisher
1 inqusitor
på börjat en andra inquistor
Och sen massa warmachine grejor med
Har även gjort rummet kliniskt rent..
Men eftersom jag intr har bilder har inget av detta hänt!
3x5 strike squads med varsin psycannon
5 paladiner med extra ost
8 deathcults
1 banisher
1 inqusitor
på börjat en andra inquistor
Och sen massa warmachine grejor med
Har även gjort rummet kliniskt rent..
Men eftersom jag intr har bilder har inget av detta hänt!
-
Bengtsson den yngre
By popular demand får det bli en bild på Hittekaozet även här.
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
- speedfreek
Efter fyra IG-bilar på tio dagar, vad gör man då? Jo, fortsätter på drak-Redeemern, så klart! 
Drakhuvudet nu magnetat istället för att vara inpassat medelst Grey Stuff och lite god vilja. Nu kommer det inte skaka lika mycket som innan... Funderingar på Extra Armour. Tycker folk att det fungerar? (Ska självklart vara en likadan på andra flanken.)
Närbild på armour plate på luckan: Vad säger folket?
Drakhuvudet nu magnetat istället för att vara inpassat medelst Grey Stuff och lite god vilja. Nu kommer det inte skaka lika mycket som innan... Funderingar på Extra Armour. Tycker folk att det fungerar? (Ska självklart vara en likadan på andra flanken.)
Närbild på armour plate på luckan: Vad säger folket?