Jag ser inga problem med 10 000:- för en snyggt målat armee. Dock inte dippad som jag skrev.Jocke Rapp skrev:Dagens märkligaste kommentar...Ohman skrev:Inte för att vara elak men 10 000:- för en dippad arme?
Och som sagt så finns det en stor IG-armé i Lund som är galet snygg och som man nog kan få för 10lax.
<SÖKES> Målad imperial guard armé.
Moderator: Katarsis
Re: <SÖKES> Målad imperial guard armé.
-
Claimh_Solais
Det är en otroligt märklig kommenatarspeedfreek skrev:10000kr för en best painted-snygg?
eller har du en IG arme du vill sälja han eller ej ? :S eller bara tog du en något från luften
skulle gärna vilja se den där armén dok[/quote]
citerade fel innan !
jag kan måla upp en arme om det skulle va intressant
hur stor? vad vill du betala? etc?
Jag får nog vara lite mer precis i vad jag söker märker jag =)
Armén är till en vän som ska börja spela, så runt 2000p räcker för att komma igång... målningen måste inte va super-ninja painted, bara det att han inte har så mycket tid att måla. Kan lägga upp till 3000kr om vi hittar rätt saker till honom..
Tack för visat intresse!
Armén är till en vän som ska börja spela, så runt 2000p räcker för att komma igång... målningen måste inte va super-ninja painted, bara det att han inte har så mycket tid att måla. Kan lägga upp till 3000kr om vi hittar rätt saker till honom..
Tack för visat intresse!
- speedfreek
Re: Målad imperial guard armé.
Jodå, min häxjägare är dippade och stora delar av dem går att spela som IG, så det är ett förståeligt missförstånd.Ohman skrev:Jag trodde du syftade på din Witch Hunter armee som absolut går att köra som en IG armee och den är väl dippadspeedfreek skrev:10000kr för en best painted-snygg?
Men jag syftade på en helt annan persons helt andra armé som ligger nedpackad i Lund.
Och mina häxjägare är verkligen inte till salu för 10000kr.
Ok no harm done 
Nu menar jag inte att din arme är ful - långt ifrån det. Väldigt genomtänkta val och ett bra färgschema, enda negativa är att jag inte gillar dipp/washade figurer!
Nu menar jag inte att din arme är ful - långt ifrån det. Väldigt genomtänkta val och ett bra färgschema, enda negativa är att jag inte gillar dipp/washade figurer!
Jag vill inte vara otrevlig på nått sätt men känns ju som att ni är grymt oftopic i denna tråden nu... OP skrev att han ville köpa en IG armé. 98% av tråden skrivs det om nåns armé som:
1. Inte är till salu
2. Inte ens är en IG armé
1. Inte är till salu
2. Inte ens är en IG armé
-
Bengtsson den yngre
jag skulle säga att mahoriteten handlar om att det finns en IGarmé i Lund som är grymt snygg och antagligen till salu för rätt pris, verkar dock vara lite utanför den tänkta prisbilden
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)