Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
Jag tycker egges förslag är vettigt. Finns det enkla målningspoäng och hämta (behöver inte ens handla om mycket) så motiverar det mig till att måla upp gubbarna, finns det inga krav alls bryr jag mig inte.
Även om jag inte gillar eller är duktig på att måla, måste jag säga att det är trevligast att spela med och mot målade arméer.
Även om jag inte gillar eller är duktig på att måla, måste jag säga att det är trevligast att spela med och mot målade arméer.
Alexander Merinen
Det blir förmodligen något sådant nästa gång vi arrar, för den här gången dock så vill vi dock göra allt för att så många som möjligt ska kunna vara med.egge skrev:Tillåt målade figurer men ge +10 poäng till varje målad armé. Jag tycker det alltid skall premieras målade arméer ovanför omålade. Sedan kan skillnader på klassen på målningen vara försumbar. Men något för att man faktiskt har målat och möter plastmålade figurer skall man gott kunna få. Särskilt om det är något alla kan komma upp i.
Felix Thuresson, armageddon anmäler sig
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Gonka Koff
Henrik Lampén, RT anmäler sig
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- theWatchman
Thomas Christiansen, RT, anmäler sig 
Richard Petersson, RT, anmäler sig !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
-
Leidermark
Daniel Leidermark, LBK, ska va med och spela.
Roger Ringius, GOB (Grumpy Ol' Bastards), anmäler sig.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.