ETC-laget 2012
- theWatchman
ETC-laget 2012
Tre spelare har tackat ja till att delta i årets ETC-lag. De tre är jag (David Gustafsson), Pär Nordlund och Andreas Cadelin.
Vi har gemensamt valt Daniel Hesselberg till årets kapten. Han kommer nu ansvara för uttagningen av resten av laget.
Vi har gemensamt valt Daniel Hesselberg till årets kapten. Han kommer nu ansvara för uttagningen av resten av laget.
Senast redigerad av 1 theWatchman, redigerad totalt 1 gånger.
-
Bengtsson den yngre
Re: Kaptenen och tre till uttagna till ETC-laget 2012
kör hårt!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Hej alla 40k fantaster!
Jag vill börja med att tacka de tre som valt mig till detta ärofyllda uppdrag, tack för visat förtroende, hoppas jag kan förvalta det från i dag tills dess att vi gått våra bataljer under ETC. Jag har rean börjat fundera kring upplägg och codex fördelning, börjat jaga listor från föregående ETC samt lottningsmetodik från tidigare framgångsrika lag, Polen och Tyskland framförallt.
Men jag vill också framföra sorgen att Jeppa inte kommer deltaga i år, detta kommer så klart påverka laget mycket negativt, men det är något vi får försöka arbeta runt för att minimera skadan av att tappa en så värdefull spelare...
Jag kommer nedan i denna tråd presentera de utvalda allt eftersom de väljs ut och accepterar kallet att representera Svea i årets viktigaste 40K event.
Med vänliga hälsningar
Papa D
Jag vill börja med att tacka de tre som valt mig till detta ärofyllda uppdrag, tack för visat förtroende, hoppas jag kan förvalta det från i dag tills dess att vi gått våra bataljer under ETC. Jag har rean börjat fundera kring upplägg och codex fördelning, börjat jaga listor från föregående ETC samt lottningsmetodik från tidigare framgångsrika lag, Polen och Tyskland framförallt.
Men jag vill också framföra sorgen att Jeppa inte kommer deltaga i år, detta kommer så klart påverka laget mycket negativt, men det är något vi får försöka arbeta runt för att minimera skadan av att tappa en så värdefull spelare...
Jag kommer nedan i denna tråd presentera de utvalda allt eftersom de väljs ut och accepterar kallet att representera Svea i årets viktigaste 40K event.
Med vänliga hälsningar
Papa D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Stort grattis Daniel! Heja heja!
Grattis till uttagningen och lycka till!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- Styranimon
Häftigt!
Grattis och lycka till!
Grattis och lycka till!
Det kommer bli superbra.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
-
Gonka Koff
Grattis PapaD!
...fast lite orolig blir jag över din mentala hälsa!
...fast lite orolig blir jag över din mentala hälsa!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham