Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
ingen päls! Ser ut som han har me en snuttefilt eller ska på picknick. Allt annat e topnotch!
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/
OK, så två röster för liten päls, en röst för stor päls och en röst för ingen päls...

Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jättestor eller ingen!
Tänkte dela med mig av ett par bilder på en gammal sliten Mephiston som jag byggde och dippade en gång i tiden. Bilder som ligger och skräpar på datorn kan man lika gärna dela med sig av 
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!
- speedfreek
@Serpent: Jag tycker att axelplåtarna ser bra ut som de är på bilderna.
Den lilla pälsen är klart bättre än ingen päls och den ser bra ut. Om det blir bättre med en stor päls eller inte är svårt att säga utan att ha sett hur det blir, men den lilla pälsen funkar absolut.
Den lilla pälsen är klart bättre än ingen päls och den ser bra ut. Om det blir bättre med en stor päls eller inte är svårt att säga utan att ha sett hur det blir, men den lilla pälsen funkar absolut.
- speedfreek
Vad har du målat osv idag?
Håller helt med Ooan.
Och välkommen tillbaka!
Och välkommen tillbaka!
OK, lite bilder på en alternativ mantel, då.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Oooooch den sista:
Tusen gånger bättre än lillmanteln!